BusinessCompanii

Goodyear a sărbătorit 120 de ani de inovație în tehnologia anvelopelor

Compania Goodyear a marcat aniversarea a 120 de ani de inovație în tehnologia anvelopelor printr-un eveniment dedicat, în București, în cadrul căruia au fost prezentate cele mai noi prototipuri de anvelope.

Participanții la eveniment au avut ocazia de a vedea cele mai recente prototipuri de anvelope marca Goodyear, Intelligent Tire, ce incorporează un sistem de comunicare în timp real, anvelopa EfficientGrip Performance cu tehnologia Electric Drive, special gândită pentru vehiculele electrice dar și anvelopa concept Oxygene, acoperită cu mușchi vii pe peretele lateral. Toate cele trei anvelope prezentate în cadrul evenimentului au fost introduse publicului anul acesta la Salonul Auto de la Geneva.

Invitați speciali și speakeri ai evenimentului au fost Carlos Cipollitti, Vice President EMEA Product Development și General Director Goodyear Innovation Center Luxembourg, Anna Gancarz-Lubon, Head of Communication Goodyear Europe Est, Florin Popescu, Sales General Manager Commercial Goodyear Europe East South, dar și Dragoș Stanca, digital expert și campionul național de raliuri, Mihai Leu.

Cei cinci invitați au vorbit despre evoluția tehnologiei și ultimele trenduri apărute în industrie, subliniind provocările pe care modelul mobilității viitorului le ridică și nevoile în continuă evoluție ale consumatorilor, în întâmpinarea cărora vin noile prototipuri de anvelope de la Goodyear.

Prin cei 120 de ani de expertiză în industria de anvelope, Goodyear a înțeles că industria este și va fi într-o continuă evoluție, iar nevoile consumatorilor vor evolua odată cu aceasta. De aceea, Goodyear pune accentul pe un model de business conectat, unde încrederea clienților în brand este vitală. Viziunea Goodyear asupra viitorului mobilității este concentrată în patru zone importante, numite ca întreg modelul F.A.C.E. al mobilității viitorului, compus din Flote, Vehicule Autonome, Conectivitate și Vehicule Electrice.

“Munca noastră nu este doar despre anvelope, ci despre un model de business conectat, care să ne permită înțelegerea nevoilor și dorințelor clienților noștri, dezvoltarea de produse care să răspundă provocărilor noului model de mobilitate și facilitarea accesului consumatorilor la soluțiile Goodyear. Înțelegem importanța valorii brandurilor și a încrederii consumatorilor, două elemente centrale în desfășurarea activității noastre. Vedem clar cum tabloul mobilității se schimbă, în special în privința tehnologiei și a nevoilor consumatorilor. Indiferent cine va conduce o mașină, indiferent de nivelul de autonomie sau tehnologie implicat, industria anvelopelor va reprezenta o constantă, iar noi lucrăm pentru a fi în pas cu evoluția. Așadar, am gândit aceste anvelope concept pentru a simplifica munca tuturor clienților noștri, fie că sunt manageri de flote, distribuitori sau simpli șoferi,” a declarat în cadrul evenimentului Anna Gancarz-Lubon, Head of Communication Goodyear Europe Est.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button