Gealan, liderul pieţei locale de profile din PVC pentru ferestre şi uşi, estimează că cifra de afaceri din exporturile în Arabia Saudita, Irak, Iran, Algeria și Libia poate ajunge, în următorii 2 ani, la peste 10% din totalul businessului. Pentru 2013, compania preconizează și un buget de investiții de peste un milion de euro, pentru dezvoltarea de noi tehnologii, utilaje, a unor produse eficiente energetic, dar și training-uri tehnice și de vânzări pentru parteneri, introducerea unui nou soft care să îi ajute în proiectare și nu în ultimul rând educarea publicului prin campanii de comunicare.
Pentru primul semestru al anului în curs compania raportează creșteri de 20% față de același semestru al anului trecut. În prezent Gealan România deţine o cotă de piaţă de aprox. 35-40% şi are cea mai mare notorietate în România pe piaţa ferestrelor din PVC.
Compania colaborează cu circa 500 de firme partenere exclusive în România pentru care a livrat, în anul 2012, 12.000 de tone de profile PVC, dar și componentele şi tehnologia necesară producţiei de ferestre termoizolante din PVC. Printre produselele din portofoliu se regasesc rulouri, obloane şi diferite accesorii pentru ferestre şi uşi.
Anul acesta a început pentru noi cu semne pozitive, în creștere cu aproximativ 45% pentru primul trimestru comparativ cu aceeași perioadă din 2012, însă trebuie să avem în vedere că vremea a fost mai caldă și astfel proiectele au avut un start mai rapid. Piața locală este încă dificilă pentru partenerii noștri, așa că am început să explorăm și alte piețe precum Libia, Algeria, să ne extindem în Arabia Saudită, Irak sau Iran. Din exporturile pe care le facem către Germania, Bulgaria, Croația, Republica Moldova si noile piețe ne dorim să acumulăm aproximativ 10% la cifra de afaceri totală”Aurel Vlaicu, Director General Gealan România
Compania de profile din PVC estimează o creștere a cifrei de afaceri pentru anul în curs de aproximativ 10% comparativ cu anul 2012 când a înregistrat 28,2 milioane de euro.
”În susținerea acestor obiective credem că ne va ajuta strategia de business deschisă către alte piețe, către tehnologii care să aducă produse în premieră pe piața locală, dar și aparitia ”noului” consumator din generația tânără, educat deja în spiritul calității, mult mai atras către performanță, calitate și design”, a adăugat Aurel Vlaicu.
În ceea ce privește categoria de produs, sistemul S 9000 este focusul în acest an, iar investitiile vor fi atât în dezvoltarea acestuia, cât și în comunicarea lui către consumatorul final. Sistemul este utilizat în construcția de case pasive întrucât prezintă o valoare de izolare termică deosebit de ridicată, cu o adâncime de construcție de 83 mm și un concept inteligent de garnituri cu trei planuri de etanșare. Secretul constă și în rigidizarea din oțel și cele 6 camere pentru toc și cercevea. O înălțime mai mare a peretului de acoperire a geamului asigură nu doar o izolare termică mult îmbunătățită, dar reduce și predispoziția la condens.
Sistemul S 9000 se poate folosi totodată la renovarea de clădiri vechi sau la orice altă construcție nouă și reprezintă o alternativă sigură pentru casele pasive, atât din punct de vedere al costurilor întrucât elimină facturile la întreținere, cât și al confortului celor care le locuiesc.