Rebranding-ul vine într-un moment în care business-ul Floria, unul dintre cei mai importanți jucători din categoria sa, a atins un punct de maturitate şi a început să își consolideze prezența pe piața locală, pregătind investiții de peste 200.000 euro până la finalul lui 2015.
Prin repoziționare, Floria se aliază publicului feminin și devine brandul care-și propune să inspire orice bărbat să fie un gentleman. Această poziționare se traduce prin sloganul “Pentru gentlemanul din fiecare” și este exemplificată prin regândirea întregii identități vizuale – astfel, noul logo Floria conține un font decorativ florar și include ca element distinctiv un joben.
Agenţia de strategie şi manifestare creativă de brand Rusu+Borţun Brand Growers a realizat rebranding-ul florăriei online Floria şi campania de comunicare a noii poziţionări. Componenta digitală a acestui proces, redesenarea și regândirea funcționalităților site-ului Floria.ro este semnată de agentia de digital Rusu+Borțun Cyber Growers. Odată cu rebrandingul, Rusu+Borțun Cyber Growers a reinventat și produsul online Floria.ro, redesenând întreaga identitatea grafică (icon-uri, meniuri etc) și regândind funcționalitățile site-ului.
Platforma a fost realizată în aceeași linie cu noua direcție de brand, înglobând noile culori Floria (verde şi roşu), elemente grafice declinate din noua identitate, dar şi oferind utilizatorilor o altă experienţă în site. Astfel, procesul de afişare, alegere, comandă şi plată a produselor a fost simplificat, devenind mult mai intuitiv şi mai aerisit, uşurând interacţiunea.
Rebrandingul este comunicat printr-o campanie integrată realizată de Rusu+Borţun Brand Growers, care vorbeşte despre relaţia unui gentleman cu florile. Floria crede că un gentleman nu este definit doar de buchetele de flori pe care le oferă femeilor din jur, ci și de lucrurile pe care le face între momentele în care le oferă.
Astfel, florile ar trebui să fie un sprijin în viaţa gentlemanului, dar niciodată singurul mijloc spre inima femeilor, fie că este vorba despre parteneră, colegă sau mamă. Campania vorbeşte, în acelaşi timp, şi despre ipostazele în care bărbaţii greşesc şi se folosesc de flori doar pentru a-şi cere scuze, întărind aceeași idee conform căreia un gentleman e definit de acțiunile lui, nu de un buchet de flori.