Ca parte a portofoliului de servicii pentru companiile media, Ericsson, unul dintre cei mai mari furnizori de tehnologie şi servicii de comunicaţii din lume, lansează noi soluții de media management care vor ajuta la pregătirea, implementarea și livrarea de conținut video și TV prin internet și pe dispozitive mobile.
„Consumul media la nivel global a crescut considerabil, iar companiile și organizațiile media trebuie să gestioneze difuzarea a tot mai mult conținut de media într-un număr din ce în ce mai mare de formate, dacă își doresc să ajungă la audiența lor pe orice ecran sau dispozitiv”, a declarat Thorsten Sauer, Director Broadcast Services, Business Unit Global Services, Ericsson. „Noul serviciu de media management va oferi companiilor media soluții complete pentru pregătirea și livrarea de conținut video și TV. Aceștia vor beneficia de libertatea și flexibilitatea de care au nevoie pentru a-și concentra eforturile asupra propriului brand și a calității conținutului,” a adăugat acesta.
Serviciul Ericsson de media management cuprinde două soluții noi: Managed Media Preparation (gestionarea pregătirii conținutului media) și Managed Media Internet Delivery (gestionarea livrării conținutului media prin internet). Împreună, cele două soluții oferă companiilor media un serviciu complet care permite acestora să ofere conținut video și TV de înaltă calitate, oricând și oriunde. Mai mult decât atât, le ajută pe acestea să depășească provocările livrării de conținut pe ecrane multiple.
Soluția Managed Media Preparation facilitează livrarea mai eficientă de conținut multi-format transmis liniar, non-linear, prin streaming sau pe dispozitive mobile. Datorită automatizării fluxului de muncă și gestionării proceselor de business, această soluție poate genera rapoarte, monitorizări și tablouri de bord în timp real, având posibilitatea de a fi accesată și controlată de la distanță. În plus, serviciul de Managed Media Preparation poate gestiona repede și eficient cantități mari de date media, indiferent de fus orar sau poziționare geografică și pune companiile media în legătură directă cu Ericsson.
Soluția de Managed Media Internet Delivery ajută la gestionarea implementării și livrării eficiente de conținut către consumatori, contribuind la îmbunătățirea experienței de vizionare. Această soluție facilitează transmisia de TV prin internet către o varietate de dispozitive conectate, permițând companiilor media să-și mute atenția pe crearea unui conținut de calitate.
Soluțiile de media management contribuie la succesul portofoliului Ericsson de servicii broadcast, portofoliu care a fost lansat în 2007 și va fi disponibil pentru toate unitățile de broadcast Ericsson până în 2014.
Ericsson este cel mai important furnizor de tehnologie şi servicii de comunicaţii din lume. Portofoliul companiei include servicii, software şi infrastructură IT&C pentru operatori telecom, precum şi pentru alte industrii. În acest moment, reţelele Ericsson susţin peste 40% din traficul mobil din toată lumea şi deservesc, împreună, peste 2,5 miliarde de abonaţi.
Ericsson este prezent în 180 de ţări şi numără peste 110.000 de angajaţi la nivel mondial. Fondată în 1876, compania are sediul în Stockholm, Suedia. În 2011, compania a înregistrat venituri în valoare totală de 33,8 miliarde USD (227,8 miliarde coroane suedeze). Ericsson este listată la Bursa Nordică OMX din Stockolm şi pe NASDAQ din New York.