Uncategorized

eMAG a preluat 90% din Conversion Marketing și intră pe piața de publicitate online

emageMAG continuă trendul investițiilor strategice și a decis, recent, să investească în Conversion Marketing, agenția de performance marketing online înființată și condusă de Marius Pahomi și care oferă în prezent servicii de media planning, media buying, analiză, creație și strategie de marketing. Pahomi păstează 10% din actiuni și rămâne administrator și director general.

Cred că noua direcție pe care Conversion o abordează în marketingul online va crește foarte mult piața de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum în Conversion și sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la creșterea eMAG și care acum poate fi folosit de către orice companie din România. Piața se va dubla rapid, încrederea companiilor că banii investiți în online aduc beneficii vizibile va crește”,

Iulian Stanciu, Director General al eMAG.

eMAG a externalizat încă de anul trecut către Conversion Marketing toate serviciile de media buying și proiectele speciale digitale. Această trecere a inclus și gestionarea contului eMAG de Google Adwords, unde Conversion a reușit să îmbunătățească performanțele de peste 4 ori în numai 8 luni de zile.

Pe parcursul ultimului an capacitatea Conversion s-a extins și, în present, compania poate gestiona cu succes întreaga comunicare online pentru clienți din diverse industrii. O noutate foarte importantă este preluarea întregului program de afiliere eMAG Profitshare și transformarea lui într-o platformă de marketing afiliat deschisă oricărui advertiser român. Drept urmare, orice companie poate beneficia de tehnologia și rețeaua de site-uri partenere dezvoltate de eMAG, iar afiliații aflați deja în sistem pot avea acces la proiecte de marketing din domenii foarte variate.

Marketingul afiliat este conceptul prin care advertiserul plătește campaniile publicitare doar pe baza rezultatelor obținute, acestea mergând de la vânzări generate până la orice altă acțiune dorită – înscrierea într-o bază de date, confirmarea participării la un eveniment, comandarea unui sample sau înscrierea pentru un drive-test. Atât campaniile online cât și rezultatele sunt monitorizate în timp real prin tehnologia Profitshare, dezvoltată în ultimii 3 ani si responsabilă pentru un procent de 10% din vânzările totale ale eMAG în prezent.

“După preluarea contului eMAG am văzut o mare oportunitate în transformarea Conversion în furnizor de performance marketing pentru orice companie mică sau mare din România prin transferul și deschiderea sistemului de afiliere Profitshare. Mă bucur că am convins eMAG să ne asociem, sunt fericit că eu și echipa Conversion suntem apreciați de eMAG”, spune Marius Pahomi.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button