ELKOTech Romania, companie membră a grupului ELKO și distribuitor de top în domeniul IT pe piața din România, a semnat un acord de distribuţie cu Lenovo, lider mondial de PC-uri. În urma parteneriatului, ELKOTech va distribui gama de produse consumer (notebook, desktop, tablet PC) a Lenovo.
Calitatea produselor Lenovo este confirmată la nivel mondial, compania fiind una dintre cele mai dinamice de pe piaţa de IT. Semnarea parteneriatului de distribuţie cu Lenovo este un pas important în consolidarea poziţiei ELKOTech pe piaţa locală de distribuţie, având în portofoliu unele dintre cele mai apreciate produse”
Gabriela Gheorghe, Director General al ELKOTech Romania
Produsele Lenovo vor fi disponibile în oferta partenerilor ELKOTech începând cu luna iulie.
Lenovo își continuă creșterea atât la nivel mondial cât și în România, în baza strategiei protect & attack. Dacă la nivel mondial putem vorbi de 16 trimestre consecutive de câștigare a cotei de piață, în România, conform IDC, Lenovo a avut cea mai mare creștere Year to Year, în 2013. Piața de IT va continua să evolueze, Lenovo crescând dintr-o companie focusată pe PC-uri într-o companie gata să fie lider în noua Eră PC +. Unul dintre factorii succesului îl constituie partenerii Lenovo. Anunțăm astăzi incheierea unui nou contract de distribuție cu firma ELKOTech, un distribuitor regional cu o puternică prezență locală. Suntem convinși că actuala structură de parteneri ne va consolida poziția de lider al pieței de IT din România printr-o prezență mai accentuată în piața de Consumer”
Aurel Nețin, Country General Manager Lenovo România și Bulgaria
Înfiinţată în China în 1984, compania Lenovo este în prezent cel mai mare producător de PC-uri din lume şi important jucător pe piaţa de IT din România. Lenovo produce și comercializează o gamă largă de PC-uri, tablete, smartphone-uri, stații de lucru, servere și dispozitive de stocare. Compania are filiale în peste 60 de țări, în care lucrează 35.000 de angajaţi, și îşi comercializează produsele în 160 de țări din întreaga lume.
Lenovo se concentrează asupra investiţiilor în inovaţie, pentru ca produsele companiei să se diferenţieze prin calitate, fiabilitate, stil şi viteză. Toate acestea au adus compania pe primul loc în topul producătorilor de PC-uri din lume. În primul trimestru al anului, compania a avut vânzări anuale record de 34 de miliarde de dolari şi venituri de 35 de milioane de dolari, având o cotă de piaţă globală de 15,5%.
În EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), Lenovo avea la finalul lui 2012 o cotă de piaţă record de 11,8%, continuând să îşi întărească poziţia de numărul doi în topul producătorilor de PC-uri din regiune.