Karim Rashid este cunoscut pentru viziunea sa creativa si inconfundabila – de la design de produs la design interior, de la design de mobila la arta. Recunoscut pentru semnatura sa in materie de design, a obtinut premiul Red Dot, dar si alte 300 de titluri care l-au facut celebru la nivel international.
de Marian Crăciun
Considerată compania cu cea mai rapida dezvoltare din industria auto, Hyundai Motor Company intră în trendul marilor grupuri auto și anunță ca va face cunoscute rezultatele colaborarii cu unul dintre cei mai cunoscuti designeri mondiali in cadrul Salonului Auto de la Seul 2013, care va debuta la 28 martie. Coloborarea dintre Karim Rashid si Hyundai sustine eforturile marcii auto de a se adresa consumatorilor tineri, nonconformisti, atrasi de forme unice si inovatoare de design.
Filosofia creativa de design a lui Karim Rashid si individualitatea unica a brandului Hyundai PYL formeaza o alaturare perfecta. Hyundai va expune i40 Art Car, dar si o colectie de design special, pentru a oferi diversitate vizitatorilor standului Hyundai de la Salonul Auto din Seul”,
Won Hong Cho, Chief Marketing Officer al Hyundai Motor.
Pentru a fi în trend si a se adresa consumatorilor tineri din Coreea, Hyundai a inclus i30, i40 si Veloster in gama PYL (Premium Younique Lifestyle), pentru care au dezvoltat actiuni de marketing dedicate.
Conceptul din spatele modelului european de clasa medie i40 Art Car, dezvoltat de catre Rashid este definit drept “conexiunea dintre design si tehnologie”, iar exteriorul este caracterizat de forme triunghiulare si multicolore, ce ilustreaza viteza si manevrabilitatea autovehicului. i40 Art Car va promova cu succes designul conceput pentru segmentul PYL, punctand calitatile unice ale i40.
Hyundai Motor va expune totodata ‘colectia speciala de accesorii PYL Karim Rashid’, alcatuita din patru piese – ceas de mana, rucsac, geanta si pahar – elemente ce vor purta semnatura lui Rashid, ilustrand un design simplu si unic, ce mentine functiile traditionale ale acestor obiecte cotidiene.