Vrem sa traim intr-o lume mai buna. Si traim vremuri in care, daca ne unim fortele, putem face schimbari majore, schimbari pe care alta data le puteau face doar guvernele si marile corporatii. EvoMAG, site-ul de comert electronic cu peste 85.000 de produse active din domeniul IT&C si Telecomunicatii a ales sa doneze 1% din valoarea cumparaturilor catre cauzele din reteaua Glazeon.
La fiecare achizitie de peste 100 de lei cumparatorul poate sa sustina cauza preferata foarte simplu daca:
1.Cumpara de pe EvoMAG
2.Completeaza rubrica: Incarca tichet/voucher cu ”Glazeon”
3.Doneaza 1% din valoarea cumparaturilor catre cauza preferata.
Prezent pe piata romaneasca de profil de aproape 7 ani, EvoMAG este site-ul de comert electronic care a reusit performanta de a fi vizitat zilnic de 20.000 de utilizatori dar si de a avea 130.000 de conturi active. Succesul evoMAG este datorat echipei, motorul companiei dar si prin satisfacerea cerintelor clientilor cu ajutorul unui proces de selectie si livrare rapid.
Cauzele care pot fi sustinute prin codul “Glazeon” scris la sectiunea Vocher/Tichet si spre care EvoMAG doneaza 1% din valoarea cumparaturilor de peste 100 de lei sunt: CROS-Centrul de Resurse pentru Organizatiile Studentesti, Tribul, ABC Antreprenori, Start me up- Akcees, Asociatia pentru protectia animalelor Robi si Andrei Gligor pentru Inima Copiilor, Fundatia Pact.
Din reteaua Glazeon mai fac parte urmatoarele localuri: High Life Bistro, Peru Bistro, Old Nick Pub, Coftale, Cafe Tabiet Lounge dar si artistul plastic Nectaria Radu, care doneaza 5% din valoarea tablourilor cumparate din cadrul expozitiei „Umbre Suspendate”.
Fiecare cumparator are ocazia sa doneze 10% din nota de plata, daca, odata cu nota de plata cere si cartonasul Glazeon, iar apoi introduce codul pe www.Glazeon.com, si alege cauza preferata.
Glazeon reprezinta modalitatea noastra de a schimba; de a sustine si incuraja asociatiile si ONG-urile sa-si indeplineasca misiunile mai repede, cu un impact mai mare; de a ajuta companiile sa se implice mai mult in comunitate, sa aiba o relatie mai umana cu clientii lor; de a le da oamenilor puterea de a-si sustine cauza in care cred prin ceea ce cumpara”
Denis Todirica, fondatorul Glazeon.