Life&StyleLuxury

Cum arată trendul în bucătăriile LEM’S

Oferta de mobilier de bucătărie a Lem’s se înscrie pentru toate gusturile și bugetele. În 2013, însă, trendul este către Premium +. Compania urmează să inaugureze până la sfârșitul anului aproximativ 15 magazine în diferite zone ale țării, iar în prezent, cu cele 2 spaţii comerciale deschise în aprilie 2013, reţeaua LEM’S ajunge la o suprafaţă totală de retail, la nivelul întregii ţări, de peste 65.000 de mp.

În 2012 au fost inaugurate 12 magazine, toate având suprafețe de peste 800 de mp, investiții care s-au cifrat la aproximativ 5.4 mil lei. Strategia de dezvoltare s-a bazat pe extinderea rețelei de magazine LEM’S urmărind dezvoltarea de spații tot mai generoase, în centre comerciale noi.

Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEM’S pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 65.000 mp de retail amenajați în toate judeţele ţării la acelaşi standard. Atât în fabrica Lemet cât şi în reţeaua LEM’S activează peste 1.250 de angajaţi.

Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 30.000 mp. Capacitatea actuală de prelucrare a Lemet este de aproximativ 1.200.000 de metri pătraţi de PAL pe an, pe poarta fabricii ieşind anual peste 360.000 de module de mobilă. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

A încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproape 210 milioane de lei, în creştere cu peste 20 procente față de anul precedent. Investiţiile demarate în 2011 şi finalizate în 2012 în scopul măririi flexibilităţii fabricii de la Brebu s-au ridicat la 34 milioane de lei.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button