Life&Style

Cum a fost la lansarea noului sezon al “House of DVF” in Romania

E! Entertainment Television in parteneriat cu Sport/Couture a organizat un eveniment, la care au luat parte jurnalisti, bloggeri si cunoscutul designer Stephan Pelger, in care au fost anuntate premierele verii si toamnei 2015.

Cu aceasta ocazie, au fost lansate cateva premiere absolute la E!, sezoane noi ale show-urilor deja consacrate, precum Keeping Up with The Kardashians, #RichKids of Beverly Hill, Hollywood Cycle, Botched, Christina Milian Turned Up, Sex with Brody, I Am Cait, Stewarts & Hamiltons, WAGS, Dash Dolls sau House of DVF. Totodata, a avut loc si o prezentare de moda a colectiei DVF, disponibila in Romania in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City si online pe www.sportcouture.ro

Modelele au defilat in salopete cu imprimeuri art deco, piese lejere din denim, ideale in timpul verii, rochii iconice “parte peste parte”,  inspirand sloganul celebrei creatoare de moda Diane von Furstenberg: “Simte-te ca o femeie, poarta o rochie!”. “Aveam 26 de ani, cand am creat rochia parte peste parte. Succesul ei mi-a permis sa devin femeia care doream sa devin”, spune designerul care a pus bazele casei de moda DVF, in anii ’70 cu numai 30.000 de dolari. 1974 a fost anul in care Diane von Furstenberg si-a facut debutul la New York cu rochie din jerse de matase “parte peste parte”, pe care a creat-o si realizat-o pentru prima oara in Italia, atunci cand si-a facut “ucenicia” in fabrica manufacturierului Angelo Ferreti.

Este posibil sa cladesti un imperiu dintr-o rochie si sa devii una dintre cele mai influente femei de afaceri din lume?! De peste 40 de ani, designerul Diane von Furstenberg a transformat rochia “parte peste parte” intr-o piesa iconica, ce si-a castigat un binemeritat loc in “Costume Institute of Metropolitan Museum of Art” ca piesa vestimentara ce a schimbat istoria modei. Expozitia extraordinara intitulata “Journey of a Dress” a inclus rochii imbracate de mama creatoarei de moda, de insasi Diane Von Furstenberg si fiicele ei, dar si piese vestimentare devenite celebre dupa ce au fost purtate de modelul ImanCybill Shepard in serialul “Taxi”, Penelope Cruz in “La piel que habito” regizat de Pedro Almodovar, Prima Doamna a Statelor Unite ale Americii, Michelle Obama sau de Amy Adams in “American Hustle”.

Sezonul 2 al seriei de succes House of DVF, care are premiera la E! pe 11 septembrie, la ora 21:00, urmărește evoluția profesională a câștigătoarei primului sezon, Brittany Hampton, care este acum ambasador global al brandului Diane von Furstenberg. Având-o pe Diane drept mentor, Brittany primește sarcini dificile, cărora trebuie să le facă față. De asemenea, ea va avea și datoria de a se ocupa de alegerea următoarei ambasadoare de brand. House of DVF de la E! îi poartă pe telespectatori într-o călătorie unică şi dezvăluie lecţiile de viaţă pe care tinerele care își doresc să lucreze alături de Diane von Furstenberg le primesc pe parcurs de la designer.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button