Agenţia de publicitate full service AdVenture a semnat campania de comunicare integrată a Lactag, cel mai mare producător autohton de lactate din sudul ţării, companie care se află în portofoliul agenţiei de anul trecut. Potrivit reprezentanţilor AdVenture, campania se adresează unui public urban “nerafinat”, care preferă gusturile nu foarte prelucrate şi nu atât de mult modificate prin tehnologizare şi industrializare.
de Oana Coşman
“Lactag este bunul de la ţară adus la oraş”, explică Elisa Olteanu, Senior Copywriter – AdVenture.
Comunicarea integrată a debutat la începutul lunii martie cu difuzarea celor două spoturi de 30 de secunde “Laptele” şi “Făgăraş” pe cele mai importante posturi de televiziune. La acest demers s-au alăturat şi campania de radio şi proiectele speciale din online şi social media.
Echipa AdVenture care a lucrat la acest proiect este formată din: Daniel Toma – Creative Director, Elisa Olteanu- Senior Copywriter, Daniela Habara – Copywriter, Ştefan Popescu – Director Media, Ioana Tene – Account Manager.
Producţia spotului TV a fost realizată cu ajutorul casei de producţie Hi-Fi Production Grup: Laura Carmen Baron – Production Manager, Radu Jude – Regizor, Marius Panduru- DOP, Augustina Stanciu – Costume&Scenografie.
“Toamna anului trecut a marcat relansarea gamei tradiţionale Lactag şi un nou design al ambalajelor. Dezvoltarea campaniei de rebranding şi comunicare a fost o provocare pentru noi ca agenţie, şi în aceeaşi măsură şi pentru Lactag. Strategia de comunicare a fost dublată de o politică comercială prin care Lactag îşi propunea să devină un brand de produse mult mai cunoscut şi iubit de către consumatori”, precizează Ioana Tene, Account Manager- AdVenture.
Potrivit lui Adriean Asan-Mic, directorul general al Lactag, compania este în plin proces de retehnologizare a capacităţilor de producţie şi de extindere a porofoliului de produse. Lactag este cea mai mare firmă producătoare de lactate din sudul ţării, cu o capacitate de 30.000 litri/schimb. Lactag functionează ca societate pe acţiuni din 1991, fiind creată pe structura fostei ICIL Argeş înfiinţată în 1962. Din iulie 2012, societatea a trecut sub o nouă conducere, 91 % din acţiunile companiei fiind preluate de Robert Iriza şi Adriean Asan-Mic.
Înfiinţată în 2002, agenţia AdVenture are un portofoliu de clienţi printre care se numără CEZ Romania, Primus Auto (dealer unic Volvo în Bucureşti), Nada Mas, Sofa Restaurant & Bistro Café, Clermont Hotel, Clinica Academica, Phoenix Media, Nestle (Pro Plan Cat, Pro Plan Dog, Dog Chow), A&D Pharma (Alcovit, Solacium Pharma – Revigrip, Ibusinus), Walmark, Volvo Romania (Volvo Trucks), Optiblu.