După ce în urmă cu câteva săptămâni a dat 280 de milioane de dolari pentru achiziția Travelocity, operatorul online de travel Expedia și-a anunțat intenția de a plăti 1,6 miliarde de dolari pentru unul dintre cei mai mari competitori ai săi, Orbitz.
Oficialii celor două entități vorbesc despre consilidarea business-urilor pe acest segment de piață, Expedia având în portofoliu branduri precum Expedia.com, Hotels.com sau Trivago, Orbitz fiind umbrela sub care operează site-urile Cheap Tickets, Ebookers sau HotelClub.
În acest moment, cel mai mare competitor al noii entități este conglomeratul Priceline, care controlează site-ul de rezervări online Booking.com.
Online trends: Expedia a achiziționat Travelocity pentru 280 mil. dolari cash
Potrivit oficialior Expedia, ambele consilii de administrație ale companiilor, care sunt listate și pe bursa americană (Nasdaq și NYSE) au aprobat tranzacția, care așteaptă acum ok-ul și din partea acționarilor Orbitz.
“Am fost atrași de business-ul Orbitz Worldwide prin prisma brandurilor puternice pe care le are în portofoliu și a echipei. Această achiziție ne va permite să oferim cea mai bună experiență către o masă și mai mare de turiști din întreaga lume”, a afirmat într-un comunicat de presă Dara Khosrowshahi, președintele și CEO-ul Expedia.