BrandFashion

Carpisa invită fashionistele la deschiderea din Băneasa Shopping City

Carpisa colectie primavara vara 2013Brand Italian cu o istorie de peste un deceniu, Carpisa este leader-ul European pe piaţa de poşete, genţi şi accesorii, cu peste 600 magazine în întrega lume. Pentru a duce trendul mai departe, Carpisa va deschide, sâmbată 22 Iunie 2013, cel de al treilea magazin din Romania, în Băneasa Shopping City.

În prezent, Carpisa are peste 600 magazine în Italia, Franţa, Spania, Elveţia, Marea Britanie, Serbia, Germania, Grecia, Polonia, Spania, Emiratele Arabe şi Kuweit si in alte peste 20 de tari.

După Milano, Paris, Londra, Barcelona, Dubai,  retailer-ul Italian deschide în septembrie 2012 primul magazin Carpisa din Romania, în Afi Palace Cotroceni. La scurt timp, în aprilie 2013, se inaugurează şi cel de al doilea magazin, în City Park Mall din Constanţa.

Sâmbată, 22 Iunie 2013 va avea loc deschiderea celui de al treilea magazin Carpisa din România, în Bucureşti la Băneasa Shopping City.

Cadouri surpriză şi o tombolă specială

Carpisa invită toate fashionistele în universul colorat al genţilor şi accesoriilor cu un design original şi trendy. Vă aşteaptă cu drag la evenimentul de deschidere a noului său magazin din Băneasa Shopping City, Sîmbată 22 iunie 2013, cu şampanie, dulciuri,  multă voie bună,  genţi frumoase, cadouri surpriză şi o tombola specială!

Vor fi oferite cadouri  pentru toate cumpărăturile ce depaşesc suma de 100 lei făcute în perioada 22-30 iunie 2013. Ia-ţi şi prietenii cu tine pentru a-ţi creşte şansele de a câştiga un city break în Roma pentru 2 persoane, oferit ca premiu la tombola specială!

Carpisa s-a dovedit a fi un fenomen comercial capabil să ofere publicului larg un produs mereu la modă, cu un raport calitate-preţ absolut unic. Lumea Carpisa cuprinde mai multe tipologii de produse: genţi, poşete, valize, articole de voiaj, curele, portmonee, umbrele şi accesorii.

În anul 2012 a fost numit pentru a cincea oara, “Retailerul anului în Italia” la categoria genţi şi accesorii, demonstrând astfel că brandul îşi păstrează valorile şi relaţiile speciale cu clienţii, centrul acestor valori fiind Clientul, iar preocuparea Carpisa ca acesta să fie mereu mulţumit.

Noua colecţie Carpisa primavara-vara 2013 se bazează pe conceptele de feminitate şi elegantă, senzualitate şi romantism la un pret accesibil.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button