Producătorul de electronice Samsung Electronics, unul dintre liderii pieţei internaţionale de profil, anunță lansarea unui reality show inovator “Insula SOS: Supraviețuirea celor Smart”, un serial interactiv,transmis online în direct pe rețelele de socializare.
Vedeta TV și expertul în tehnici de supraviețuire Les Stroud va instrui 16 concurenți din toată lumea pentru a avea cea mai bună șansă de supraviețuire, în concursul care stă la baza noului reality show online. Acesta va fi filmat și distribuit online în directde pe “Insula SOS”din Caraibe. Telespectatorii vor vota pentru un câștigător direct de pe PC-urilor lor și cu ajutorul telefoanelor inteligente. Ultimul concurent rămas în cursă va câștiga marele premiu: propria sa insulă.
“Aceasta va fi o aventură foarte mare pentru concurenți și pentru fanii de pe rețelele de socializare”, a declarat Les Stroud. “Samsung aduce ultimele tendințe în materie de divertisment, alături de cele de pe platformele media, prezentând un subiect de care sunt foarte pasionat – supraviețuirea. Samsung deschide calea pentru modul în care brandurile generează și distribuie conținut inovator care ajunge la publicul din întreaga lume”.
Concurenții se vor confrunta cu provocări ieșite din comun pe Insula SOS demonstrând capacitățile fotografice ale smartphone-ului Samsung Galaxy S4 zoom și ale camerei GALAXY NX. Aceștia vor distribui imaginile direct de pe dispozitivele lor către pagina de Facebook Samsung Camera, în timp ce încercă să fie mai Smart decât ceilalți concurenți, să câștige cele mai multe voturi și să câștige titlul de “Cel mai Smart”.
“Este un proiect ambițios care cu siguranță nu va fi uitat”, a declarat Craig Borders, producătorul și regizorul vizionar din spatele serialelor de tip reality show, precum “The Mole”, “Laguna Beach” și “Ink Master”. “Oamenii își doresc noi experiențe de divertisment și această serie cu siguranță o va oferi o nouă perspectivă datorită modului în care vor fi transmise, demonstrând astfel importanța canalelor de socializare. Acest model interactiv și în timp real de gratificare a divertismentulu iva schimba regulile jocului.”
HyeonKoo Lee, directorul de marketing la nivel mondial al diviziei IT & Mobile Communications în cadrul Samsung Electronics, a declarat: “Campania va prezenta capacitățile distinctive și puternice ale dispozitivelor GALAXY S4 zoom și GALAXY NX cu ajutorul divertismentului transmis în direct și distribuirea pe rețelele sociale.”
Reality show-ul “Insula SOS” va fi difuzat pe YouTube și Facebook începând cu 30 septembrie până pe 31 noiembrie 2013. Publicul va putea vota pentru concurenții preferați prin intermediul rețelelor Twitter, Facebook și Instagram. Câștigătorul va fi anunțat pe 9 decembrie și va avea posibilitatea de a câștiga propria insulă privată, o experiență care vine într-un pachet în valoare de 100.000 de dolari (US).
Casting-ul la nivel mondial pentru Insula SOS se va desfășura în perioada 5 august – 2 septembrie și va fi coordonat de directorul de casting Vinnie Potestivo, alături de echipa Samsung. Pentru mai multe informații despre campania “Insula SOS: Supraviețuirea celor mai Smart” și modalitățile de aplicare, puteţi vizita site-ul www.sos-island.com.