Participanţii la Internet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013), cel mai mare eveniment „business to business”, dedicat soluţiilor digitale, mobile şi de software din România, care se va desfăşura miercuri şi joi la Romexpo, vor beneficia de consultanţă gratuită, de propriul “Black Friday”, de acces la softul special creat pentru networking, precum şi de reduceri la traininguri de specialitate.
Internet & Mobile World a fost creat pentru a răspunde la două mari nevoi: know-how actualizat în domeniile cele mai dinamice ale momentului şi facilitarea contactului nemijlocit între cei mai importanţi furnizori de soluţii de business şi potenţialii beneficiari. Tocmai de aceea, am gândit şi o serie de promoţii şi instrumente, care să faciliteze interacţiunea dintre participanţi”
Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld
Astfel, cei 5.000 de participanţi pot primi un audit gratuit de site din partea companiei WSI (standurile 61-62, pavilionul C2), în timp ce Padicode le va acorda consultanţă gratuită pentru optimizarea conversiilor (standul 79, pavilionul C2).
Mai departe, imediat după încheierea IMWorld, în noaptea de joi spre vineri, Content Speed (standul nr. 93) şi partenerii săi activează “Black Friday”, prin care vizitatorii (care au trecut şi pe la standul în cauză) vor putea comanda online produse cu discount de 100% şi cu o valoare totală de 20.000 de lei.
Mai mult decât atât, participanţii pot accesa pe toată durata evenimentului aplicaţia Connector, un soft special conceput pentru networking. “Prin intermediul aplicaţiei online şi al celei de mobil, special dezvoltate pentru eveniment, fiecare vizitator poate vedea cine sunt ceilalţi vizitatori şi poate trimite mesaje şi invitaţii la întâlniri în cele două zone de networking”, a mai spus Cristian Hossu. Aplicaţia are filtre de selecţie, create în funcţie de numele companiei, industrie, cifra de afaceri sau de nivelul decizional al persoanei/persoanelor în cauză.
De asemenea, vizitatorii IMWorld 2013 vor primi discount-uri de până la 50% la o serie de training-uri şi vor putea participa la o “vânătoare de comori”, organizată de Entersoft România (standul 45), în urma căreia pot câştiga mai multe premii şi beneficia de networking dinamic.
Totodată, la IMWorld 2013, cei interesaţi vor putea testa în “Future Corner” cele mai moderne tehnologii, printre care se numără şi Google Glass, Leap Motion, Oculus Rift sau Samsung Galaxy Gear SmartWatch.
Tot evenimentul se va desfăşura într-un decor avangardist, semnat de Hansen Office Design – creatori de spaţii de lucru nonconformist – şi BUCHAREST DESIGN CENTER – platformă de promovare a designerilor români de produs, în relaţie cu publicul intern şi cu pieţele externe – care utilizează materiale şi tehnologii sustenabile. Designul de obiect va fi pus în evidenţă şi prin lucrări propuse de birourile de design şi arhitectură Laboratorul de Arhitectură şi ZEST Collective.
Designul asistat de calculator este expus la IMWorld printr-o serie de instalaţii aflate la limita dintre artă şi tehnologie, care au fost realizate de participanţii la workshop-urile şcolii de design computaţional Parametrica [digi fab school].