Ochelarii de soare sunt, cu siguranţă, accesoriul ce nu trebuie să lipsească din geanta niciunei împătimite de modă. Aleşi în funcţie de fizionomie, dar şi de stilul vestimentar, aceştia sunt un accesoriu care poate completa şi transforma cu succes orice ţinută. Vedetele acestei veri sunt modelele cu forme supradimesionate sau cele cu accente retro.
Stiliştii Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii şi accesorii fashion, recomandă adoptarea unui stil îndrăzneţ în accesorizare, care să ţină cont mai puţin de regulile de asortare. De aceea, potrivit acestora, ochelarii de soare sunt accesoriul perfect care să dea un aer unic ţinutei, dar care să ofere, în acelaşi timp, protecţia necesară împotriva razelor de soare.
”Imaginaţia poate fi lăsată liberă în acest sezon, pentru a obţine combinaţii interesante şi îndrăzneţe de culori şi forme. Totuşi, din geanta numănui nu trebuie să lipsească ochelarii de soare în stil retro, care pot fi combinaţi cu o ţinută vintage, cât mai lejeră şi feminină. Nu sunt mai prejos nici ochelarii cu forme supradimensionate, care nu pot trece neobservaţi şi ar aduce un accent chic oricărei ţinute”, a declarat Oana Lazăr, Director de Marketing al Meli Melo Paris.
Pentru a face alegerea potrivită în achiziţionarea unei perechi de ochelari de soare este foarte important să se ţină cont de fizionomie. Astfel, stiliştii Meli Melo sunt de părere că, în cazul unei feţe ovale sunt potriviţi ochelari cu lentile late, linie evidenţiată cu precădere de modelele cu accente retro.
Dacă faţa are o formă rotundă, atunci, cea mai potrivită alegere este cea a ochelarilor de soare tip ochi de pisică.
Modelul aviator, formă de ochelari foarte populară în acest moment, este recomandată celor care au o fizionomie a feţei uşor triunghiulară. Astfel, vor fi scoase în evidenţă liniile feţei şi se va accentua stilul personal.
”Dacă se va ţine cont de aceste câteva reguli în alegerea ochelarilor în funcţie de forma feţei, atunci orice împătimită de modă se va putea alinia tendinţelor noului sezon. Îmbinarea culorilor şi a imprimeurilor va veni apoi natural, ca parte a inspiraţiei şi a stilului personal”, este de părere Oana Lazăr, Director de Marketing al Meli Melo Paris.
În acord cu aceste tendinţe, începând cu data de 27 mai, în cele 41 de magazine Meli Melo este prezentă colecţia Honolulu, o gamă de accesorii pe cât de variată, pe atât de inedită şi colorată. Transpusă parcă dintr-o imagine din Hawaii, colecţia este plină de personalitate, inspiră şi completează ţinutele acestui sezon. Între accesoriile vedetă ale colecţiei se numără şi ochelarii de soare, în culori diverse şi în forme cu totul şi cu totul deosebite.
Meli Melo Paris este o companie înfiinţată în 1998, cu acţionariat majoritar francez, fiind cel mai mare retailer de magazine cu bijuterii fantezie şi accesorii de modă din România, deţinand un total de 41 de magazine.
În prezent, reţeaua Meli Melo Paris pune la dispoziţia clienţilor o gamă vastă de bijuterii şi accesorii fashion ce ţin cont de cele mai noi tendinţe din domeniu.