BusinessCompanii

Baumix își schimbă numele și devine … “Patru Mâini”

Logo_Patru_Maini (1)Baumix, producător de materiale de construcţii cu peste 10 ani de activitate, devine Patru Mâini, poziționându-se, în plus, drept integrator de servicii și soluţii pentru personalizarea caselor. Patru Mâini are totodată o componentă mare de antreprenoriat social, unică din domeniul construcţiilor, susținută și de sloganul de brand “Ajută ca să te bucuri de ajutor™”.

Procesul de rebranding al producătorului de adezivi, tencuială decorativă, produse de finisare a faţadelor și chituri de rosturi implică repoziționarea gamelor de produse din portofoliu, păstrând brandul Baumix doar sub formă de gamă. Astfel, produsele Patru Mâini vor fi împărțite în trei game, având aplicabilitate directă pe nevoile clienților:

I.          Primus – De ajutor pentru meșteri cinstiți™

II.        Noua gamă Primus Optimus – De ajutor pentru personalizarea casei™ (pentru beneficiari și consilierii acestora)

III.       Baumix – De ajutor pentru specialiști™

Augustin_Russu_director_general_Patru_Maini (1)După 10 ani de business Baumix, mi-am dat seama că acesta a evoluat către ajutarea comunităților și legătura strânsă cu clienții, așa că ne-am dorit un brand care să exprime aceste lucruri. Patru Mâini crede în valori umane şi de business, punând preţ pe puterea comunităţilor, a ajutorului, a exemplului pozitiv, a detaliilor care fac diferenţa, a nevoii de personalizare şi a relaţiilor de lungă durată.”

Augustin Russu, Fondator și Director General Patru Mâini

În ceea ce privește poziționarea drept integrator de soluţii pentru personalizarea caselor, Patru Mâini este primul producător de pe piața locală care are în vedere colaborarea stânsă cu arhitecți, designeri, meșteri, constructori, dar și cu beneficiari, pentru a oferi tot ajutorul necesar pentru transformarea locuinței într-un cămin cu amprentă personală.

De asemenea, rebrandingul marchează și introducerea unei noi abordări de marketing, orientată către ajutarea comunităților locale unde brandul este prezent. Astfel, ca un prim pas, Patru Mâini desfășoară campania “De ajutor pentru tine și ai tăi,” care urmărește renovarea a 48 de instituții de învățământ, centre de plasament și spitale (în special maternități și secții dedicate copiilor), cu ajutorul cumpărătorilor, a voluntarilor și a partenerilor Patru Mâini. Cumpărătorii produselor Primus și Primus Optimus din rețelele de bricolaj beneficiază și de reduceri direcționate către renovarea acestor instituții, primele lucrări urmând să înceapă în luna august.

Am pornit de la propunerea unuia dintre angajații noștri referitoare la școala unde învață copilul său și apoi am dezvoltat ideea la nivel național, identificând în ea valorile de business de familie. Și în magazinele partenere propunerile au fost făcute tot de angajați, iar în august ne bazăm pe ajutorul cât mai multor oameni, pentru că implicarea este una dintre trăsăturile de bază ale brandului Patru Mâini.”

Augustin Russu, Fondator și Director General Patru Mâini

Început în luna octombrie a anului trecut, procesul de rebranding a cuprins auditarea  internă a membrilor organizației, alături de auditarea externă a partenerilor și a clienților. În urma cercetării, au fost identificate valorile și viziunea antreprenorială pe care este fundamentată poziționarea noului brand. Pe lângă noul nume și noua identitate vizuală, procesul  a implicat regândirea arhitecturii de brand în contextul noii strategii de business, introducerea unei noi game de produse și repoziționarea celor două deja existente.

Rebrandingul a fost realizat în colaborare cu Rusu+Borțun Brand Growers, agenție de strategie și manifestare creativă de brand care integrează pentru Patru Mâini servicii de branding, advertising și digital – prin Rusu+Borțun Cyber Growers.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button