Suedezii de la H&M ne-au obișnuit, încă de la venirea pe piața din România, cu introducerea în magazine a unor colecții realizate în parteneriat cu unele dintre cele mai în vogă case de modă din întreaga lume.
În această toamnă, H&M va colabora cu casa de modă pariziană Balmain pentru realizarea unei colecții care să aducă puțin din luxul franțuzesc în cultura generației millennials. Până atunci, Olivier Rousteing, directorul de creație al Balmain, a prezentat primele piese din noua colecție alături de prietenele sale Kendal Jenner și Jourdan Dunn. Iar locul unde au ales să facă cunoscute aceste piese a fost una ideală, garantându-le reușita: la Billboard Music Awards.
“Vreau să vorbesc cu generația mea, acesta este principalul meu scop ca designer. H&M îmi oferă posibilitatea de a-i aduce pe toți în lumea Balmain”, a declarant Olivier Rousteing.
Balmain este o casă de modă din Franța, creată de Pierre Balmain. Prima colecție a casei a fost lansată în 1945, iar primul parfum Balmain a apărut în 1949. În perioada de după al Doilea Război Mondial, Balmain a fost venerat ca un adevărat “rege al modei franțuzești”, printre vedetele care au purtat creațiile sale numărându-se Ava Gardner și Brigitte Bardot, prima doamnă a Nicaraguei, Hope Portocarrero, sau regina Sirikit a Thailandei.
Noua colecție Balmain pentru H&M (#HMBalmaination) va fi disponibilă începând cu data de 5 noiembrie în 250 de magazine din întreaga lume, precum și în magazinele online ale retailerului suedez. Colecția va fi dedicată atât femeilor și bărbaților, având, de asemenea, și un segment de accesorii.