Prima sesiune de teste din pre-sezon: 1 – 4 februarie 2015 a avut loc la Jerez de la Frontera, Spania. Numarul mai mare de tururi si performantele mai bune, comparativ cu startul din 2014, subliniaza fenomenala dezvoltare a tehnologiei hibride.
Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport
„Cele patru zile de la Jerez au reprezentat un test amplu, toate echipele prezente efectuand mult mai multi kilometri decat anul trecut: ceea ce subliniaza fenomenala rata de dezvoltare atinsa de noua tehnologie hibrida. Am avut parte de diverse conditii meteo pe o pista foarte abraziva la Jerez si nu am avut nicio problema, comentariile pilotilor fiind in general pozitive. Din perspectiva pneurilor, cele doua sesiuni de teste de la Barcelona ce vor urma luna aceasta vor fi mult mai elocvente, atata timp cat vremea va fi favorabila. Provizionul pneurilor noastre cu compozitie prototip „winter hard” – o compozitie special creata pentru teste, ce ofera o incalzire mai rapida – a fost clar apreciata, pilotii utilizand-o extensiv. Este evident ca noile masini au evoluat substantial fata de 2014 si anticipam noi imbunatatiri inainte de primul Mare Premiu din martie de la Melbourne.”
Seturi de pneuri aduse la Jerez: 284
din care 5 supersoft; 37 soft; 120 medium; 57 hard; 40 intermediare; 25 de ploaie
Seturi de pneuri utilizate: 155
din care: 5 supersoft; 37 soft; 120 medium; 57 hard; 40 intermediare; 25 de ploaie
Pneurile prototip speciale „winter hard” (16 seturi) au fost de asemenea aduse la Jerez. Doua seturi dintre acestea au fost disponibile pentru fiecare echipa cu scopul strict de a fi testate, acestea nefacand parte din gama P Zero pusa la dispozitie pentru sezonul 2015. Este un pneu hard cu o compozitie care lucreaza intr-o zona joasa, ceea ce ii permite sa atinga rapid performante de varf chiar si in conditii de temperaturi scazute: perfect adaptate la conditiile meteo din februarie in Europa.
Cele mai multe tururi cu un set de pneuri:
|