amb Wine Company, parte a consorțiului austriac amb Holding, anunță dublarea cifrei de afaceri pentru primul semestru din 2015, atingând o valoare de 1.408.934 lei, față de 724.604 lei în aceeași perioadă a anului 2014, depășind astfel estimările companiei pentru anul în curs.
De asemenea, volumele vândute s-au dublat raportat la aceeași perioadă, atingând un număr de 100 de mii de sticle vândute până în data de 31 august 2015.
Din totalul sticlelor vândute în România, 20 % se distribuie în retail, restul de 80% în HoReCa. Gama de vinuri a Cramei Liliac este în prezent listată în peste 300 de restaurante din București și din țară.
amb Wine Company exportă 10% din totalul producției în țări precum Austria, Danemarca, Elveția, Germania, Marea Britanie, Luxemburg, Cehia și Polonia și estimează creșterea acestui procent cu încă 5% până la finalul anului 2015. Pentru anul următor compania își propune să se extindă și pe piața din Statele Unite ale Americii.
În cei 5 ani de existență, din 2010, de la înființare, până în prezent, amb Wine Company a finalizat procesul de dezvoltare a Cramei Liliac din comuna Batoș (județul Mureș), în urma unei investiții totale de 7 mil euro, inclusiv cheltuieli operaționale.
amb Wine produce și comercializează în România brandurile de vinuri LILIAC, Young Liliac și Crepuscul. Vinurile sunt produse la Crama Liliac, care reprezintă rezultatul a trei etape investiționale finalizate la sfârșitul anului 2014 și derulate astfel: o investiție inițială de 3 milioane euro realizată în anul 2011 în achiziționarea și cultivarea a 38 ha de vie în Transilvania, în regiunea Batoș (Mureș) și 14 ha în Vermes Lechința (Bistrița-Năsăud) și în dezvoltarea unității de vinificare, investiții ulterioare de 1 million de euro, realizate în perioada 2012-2013, în dezvoltarea suprafețelor de vie cultivate și a facilităților de producție și o a treia etapă investițională constând în extinderea Cramei, în valoare de aprox. 1 mil euro derulată în anul 2014 și finalizată în prima parte a anului 2015.