ZOOT, liderul pieței de e-commerce de modă din Cehia, se lansează astăzi în România cu un model de business care își propune să schimbe percepția cumpărătorilor despre shoppingul online și despre haine, în general.
Sub sloganul „Nu este doar despre haine”, un manifesto curajos al unui magazin de modă, ZOOT.ro aduce în fața publicului român mai bine de 250 de branduri, dar și noutatea magazinelor de tip Try & Buy, denumite “Cabine de Fericire”.
Toate produsele dorite de pe ZOOT.ro pot fi comandate online, cu opțiunea selectării mai multor mărimi sau culori din același model, pentru ca apoi întreaga comandă să poată fi probată în Cabinele de Fericire. Clientul va plăti doar ceea ce i se potrivește, la fel ca în retailul clasic offline, însă diferența o face selecția mult mai bogată și fericită de branduri precum și timpul mult mai scurt petrecut pentru a comandă și alege.
În misiunea sa de a elimina barierele pe care e-commerce-ul le ridică în mod clasic, fiecare comandă făcută pe www.zoot.ro va fi livrată gratuit în Cabinele de Fericire sau la adresa dorită de cumpărător în termen de 48 de ore în București și maxim 72 de ore în țară.
Totodată, în cazul în care cumpărătorul dorește să returneze produse, va avea la dispoziție 90 de zile pentru a face acest lucru în mod gratuit. “Decizia de a intra pe piața românească de modă s-a datorat faptului că România se află printre țările a căror rată de creștere în acest domeniu pentru următorii cinci ani este printre cele mai ridicate din Europa Centrală și de Est. Alți factori determinanți au fost: o piață de producție deja recunoscută, rata de penetrare a internetului și mobilului ce crește vertiginos, precum și predispoziția românilor pentru achiziționarea produselor și brandurilor de calitate.” – Ladislav Trpák, CEO ZOOT.cz
În prezent, există două Cabine de Fericire ZOOT în București (Bd. Elisabeta nr. 40 și Sos. București Nord nr. 14 în Pipera Plaza), urmând ca până la finalul anului în curs șa mai fie inaugurat un al treilea astfel de magazin. Planurile de expansiune ale ZOOT pentru anul 2016 includ deschiderea mai multor Cabine de Fericire în diferite orașe din țară.
“Cred în modelele de business care vin cu propuneri excelente și curajoase pentru client. Astăzi, toți ne dorim să putem alege dintr-o gamă variată de produse, să ne putem informa, să câștigăm timp și să plătim un preț corect. Iar ZOOT asta face, deja cu real succes în Cehia, aducând cele mai tari beneficii atât din comerțul online (gama largă, tehnologie, livrare rapidă, selecție, targhetare), cât și din offline (experiența Cabinelor de Fericire, retur facil, comunicare directă cu personalul și empatie).
E genul de proiect din care îți dorești să faci parte și în care crezi enorm, mai ales înconjurat fiind de oameni cu un mod altfel de a gândi. Cred că ZOOT poate influența enorm piața din România și îi poate ajuta pe cei încă reticenți la online să încerce o experiență de cumpărare mai aproape de nevoile lor.” – Robert Berza, Country Manager ZOOT.ro
Brandurile prezente pe ZOOT poartă etichete alese în urma unui proces riguros de selecție întreprins de echipa de buyers la târguri internaționale de profil și bifează din plin toate punctele necesare pentru a convinge că stau excelent la capitolul calitate și personalitate. Printre acestea se află Solid, Ben Sherman, adidas, TOMS, Closet, Vagabond, J.Lindeberg, Scotch & Soda, Maison Scotch, Kling, Bugatti, Converse.
La loc de cinste, alături de ele stă OJJU, brandul propriu ZOOT, care propune accesorii din piele Made in Spania cu design original cehesc ZOOT. Multe din aceste branduri și poveștile lor vor fi prezentate în cadrul revistei ZOOT, cu conținut editorial propriu, ce va fi lansată în curând într-un tiraj de peste 20.000 exemplare.
Înființată în 2010 și relansată doi ani mai târziu în forma actuală de către Ladislav Trpák și Olda Bajer, doi antreprenori de succes din Cehia, platforma care conectează lumea online și cea offline a devenit rapid cel mai mare retailer de haine și accesorii online din Cehia.
În prezent, cu o abordare unică de business care combină modelul clasic de shopping online cu cel al testării produselor comandate în Cabinele de Fericire, ZOOT are vânzări de peste 21.5 milioane de euro în Cehia și Slovacia, deține peste 250 de branduri în portofoliu, mai mult de 250.000 de produse în depozitul central și are peste 100.000 de clienți activi.
ZOOT a pornit inițial ca o platformă care să faciliteze conectarea brandurilor cu publicul lor și a ajuns în prezent să fie un magazin multibrand în care se regăsesc nume cu poveste, concept și tradiție, alese cu mare atenție de echipa de buyers și care întrunesc cerința principală a platformei: să facă oamenii fericiți și să furnizeze o experiență excelentă de cumpărături.
Parte din dezvoltarea ZOOT sunt propriile branduri, Dobro -o etichetă prin care vom susține cauze sociale importante pentru România, ZOOT Lokal-piese ale căror design grafic este realizat în colaborare cu designeri locali și OJJU-brand ZOOT Made in Spain cu design ceh și focus, în acest moment, pe accesorii din piele și încălțăminte.