Wizz Air, cea mai mare companie low-cost din Europa Centrală şi de Est, a anunţat recent introducerea unei noi opţiuni ce le permite pasagerilor să-şi modifice rezervarea chiar dacă şi-au completat formalităţile de check-in.
Anterior, singura modalitate prin care un pasager îşi putea modifica rezervarea era prin intermediul call-center-ului Wizz Air. Pentru a permite acces la tarife mai ieftine de modificare a zborurilor, pasagerii pot reveni online asupra check-in-ului, înainte de a modifica rezervarea. Acest serviciu este disponibil fără nici un cost adiţional.
“Funcţia Wizz Air de „un-check” permite pasagerilor să-şi modifice rezervarea chiar şi după ce au completat formalităţile de check-in. Până acum, pasagerii erau nevoiţi să contacteze call-center-ul, în prezent noul serviciul fiind disponibil gratuit pe wizzair.com. Wizz Air se mândreşte cu atenţia acordată clienţilor, oferind totodată tarife accesibile. Suntem încântaţi să asigurăm pasagerilor noştri care călătoresc pe cele 290 rute ale reţelei Wiz Air soluţii orientate spre nevoile lor”, a declarat Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager în cadrul Wizz Air.
Transportatorul aerian operează o flotă de 45 de aeronave Airbus A320 de la 16 baze, 290 de rute facând legatură cu 95 de destinaţii din 35 de ţări.