Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din punct de vedere ecologic pe plan global[1], este încântată să anunțe introducerea Apple Pay și Google Pay în aplicația sa mobilă, sporind și mai mult confortul rezervării și gestionării călătoriilor pentru pasagerii săi. Această nouă funcție este deja disponibilă în aplicația oficială Wizz Air, pe dispozitive iOS și Android.
Odată cu integrarea acestor instrumente populare de plată digitală, Wizz Air continuă să acorde prioritate experienței clienților prin oferirea unor opțiuni de plată mai flexibile. Călătorii se pot bucura acum de un proces de checkout rapid și sigur, atât pentru bilete, cât și pentru achiziția de servicii suplimentare. Această inițiativă vine în completarea acceptării recente de către Wizz Air a cardurilor Revolut la bord, marcând un important pas înainte în angajamentul companiei aeriene de a-și extinde soluțiile de plată. Adăugarea Apple Pay și Google Pay subliniază dedicarea Wizz Air de a se adapta la nevoile în continuă evoluție ale clienților săi, făcând planificarea călătoriilor cât mai ușoară și eficientă posibil.
Noua funcție permite clienților să efectueze plăți rapide și eficiente cu până la 10 zile înainte de plecare, fiind utilă în special pentru cei ce călătoresc din scurt și care trebuie să finalizeze rapid o rezervare pentru a prinde o ofertă bună. Peste 30% dintre călători preferă să achiziționeze servicii și produse suplimentare într-o etapă ulterioară a procesului de rezervare, iar aproape jumătate dintre clienți fac acest lucru prin intermediul aplicației. Odată cu introducerea acestor noi opțiuni de plată, adăugarea de servicii suplimentare la o rezervare a devenit mai ușoară ca niciodată.
Remus Moraru, Head of e-Commerce la Wizz Air, a spus: „Suntem încântați să ne îmbunătățim opțiunile de plată prin introducerea Apple Pay și Google Pay. Această adăugire nu numai că simplifică procesul de rezervare pentru pasagerii noștri, dar ne subliniază și angajamentul de a oferi soluții inovatoare și convenabile care răspund nevoilor călătorilor moderni. Este deosebit de util pentru clienții care rezervă bilete în ultimul moment, pentru cei care apreciază un proces rapid de rezervare sau pentru cei care doresc să adauge servicii la rezervarea lor cu doar câteva zile înainte de zbor”.
————————————————
[1] Conform evaluării CAPA – Centre for Aviation Awards for Excellence 2022-2023