Retailerul online elefant.ro, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, intră oficial pe piața online de fashion începând cu luna septembrie, urmând să adauge în oferta sa până la 31 decembrie 2013, peste 16.000 mii de produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de la branduri renumite precum Versace, Marc by Marc Jacobs, D&G, Tom Ford, Guess, Missoni, GF Ferre, Diesel, Morgan, Just Cavalli, Calvin Klein, Ted Lapidus, Tommy Hilfigger, Hunter, Lumberjack, Vans, TRU Trussardi.
Totodată, din 2 septembrie elefant.ro a lansat serviciul “365 de zile retur gratuit”, în premieră pentru România. Cumpărătorii de produse fashion de pe elefant.ro pot returna gratuit produsele comandate oricând doresc, în termen de un an, în condițiile specificate pe website.
“Acest serviciu va face experiența cumpărăturilor online de fashion mult mai prietenoasă. În cazul în care măsura nu e tocmai potrivită sau croiala nu-ți place, poți returna gratuit produsele comandate și termen de un an. Orice cumpărător se va simți confortabil când achiziționează de pe elefant.ro știind că există un serviciu de încredere pre și post vânzare. Clienții elefant.ro au dreptul la cea mai bună experiență online pentru a reveni cu bucurie în mall-ul online al familiei tale”, explică Ana-Rita Da’Ros, director eCommerce la elefant.ro.
Pasionații de fashion vor găsi în oferta elefant.ro atât colecții actuale ale unor branduri renumite, cât și colecții anterioare, la prețuri reduse. În afara brandurilor consacrate, elefant.ro acordă un interes deosebit designerilor români ale căror creații apar în subcategoria Romanian Designers Boutique, adresată clientelei care preferă produsele unicat sau de serie mică.
Noua ofertă fashion este disponibilă permanent în catalogul online actualizat permament, accesibil la adresa www.elefant.ro/fashion/, dar și în cadrul campaniilor Happy Days care vor promova produse cu reduceri mari și foarte mari, pe perioade scurte. De exemplu, astăzi de pe elefant.ro pot fi cumpărate produse Just Cavalli Men, Just Cavalli Women, Beppi și Orphelia, cu reduceri de până la 75%.
“În lunile ce urmează vom aduce în oferta elefant.ro noi produse si servicii pentru a oferi românilor un loc unic de unde pot cumpăra tot ce își doresc pentru ei și familiile lor. Pentru a sparge tiparele și a oferi cea mai bună experiență pe elefant.ro am gândit un sistem de abonare la newsletter facil pentru utilizatori. Acum, fiecare își poate alege categoria despre care dorește să fie informat cu un simplu click în Contul Meu din site-ul elefant.ro”, explică Ana-Rita Da’Ros.
Noua strategie de extindere a elefant.ro a fost anunțată în prima jumătate a acestui an, iar de atunci magazinul a adăugat în ofertă asigurările auto de tip RCA, un nou model de business – campaniile Happy Days și s-a repoziționat drept mall-ul online pentru familie. elefant.ro continuă să își trateze clienții iubitori de carte cu aceeași atenție ca și până acum, aceștia având acces la cele mai noi titluri, prețurile cele mai bune la bestsellers, dar și o ofertă tot mai diversificată de carte digitală.
elefant.ro oferă clienților săi peste 90.000 de produse: cărți, eBooks, jucării, filme, muzică, eReadere, tablete, asigurări RCA și produse din categoria fashion. Retailerul activează pe piaţa locală de trei ani, cifra de afaceri la niveul lui 2012 ridicându-se la 3,6 milioane de euro în 2012.