BusinessCompanii

UPC România, creşteri de două cifre pe principalele segmente în trimestrul II

Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria
Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria

UPC România, unul dintre cei mai mari operatori de pe piaţa locală de telecomunicaţii, a înregistrat rezultate foarte bune în trimestrul al doilea din 2014. Compania a depăşit pragul de 500.000 de clienţi de televiziune digitală, pragul de 400.000 de clienţi de internet şi pe cel de 300.000 de clienţi de telefonie.

UPC raportează creşteri ale bazei totale de abonamente (RGU), care la 30 iunie 2014 este de 1.862.300, cu 6% mai mult decât în trimestrul II al anului trecut. De asemenea, baza de clienţi a crescut, ajungând, la 30 iunie 2014, la 1.158.100.

O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are segmentul de internet. UPC a câştigat aproximativ 57.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de peste 16%. La 30 iunie 2014, UPC oferă servicii Fiber Power către 406.700 de clienţi. Peste 70% dintre aceşti clienţi beneficiază de internet de mare viteză*, UPC anunţând recent că viteza medie a clienţilor săi de internet a depăşit 100 Mbps, dublu faţă de media pe ţară şi de patru ori mai mult decât media europeană.

Mobilitatea în interiorul casei rămâne o prioritate pentru UPC pe zona de internet, alături de viteze mari de download şi conexiune stabilă – peste 53% din clienţii de internet UPC au deja WiFi. UPC estimează că ponderea acestora se va situa la 70% din totalul clienţilor de internet, până la sfârşitul acestui an.

Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi la UPC, fiind o zonă unde compania este lider – cea mai mare grilă de canale documentare (23), cele mai multe canale HD prin cablu (31), cele mai multe canale de desene animate (10). Recent, UPC şi-a consolidat poziţia pe piaţa de televiziune, prin achiziţionarea drepturilor de retransmisie, pentru următorii 5 ani, ale posturilor Look TV şi Look Plus, care vor difuza Liga 1 şi Cupa Ligii.

În trimestrul II, UPC a atras peste 21.700 noi abonamente de televiziune digitală, ceea ce face ca la 30 iunie totalul pe acest segment să fie de 514.800. Creşterea anuală pe acest segment este de peste 16%. La sfârşitul lunii iunie 2014, aproximativ 26% din clienţii UPC de televiziune digitalã (peste 133.300), se bucurã şi de televiziune HD**.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de peste 21%, în trimestrul al II-lea 2014 compania având o bază de aproximativ 304.900 clienţi cu servicii de telefonie. Odată cu lansarea aplicaţiei UPC Phone, toţi clienţii de telefonie UPC îşi pot folosi minutele şi planul tarifar din abonament pentru orice convorbiri naţionale şi internaţionale efectuate de pe mobil.

“Ne bucurăm că am avut o evoluţie pozitivă şi că am înregistrat creşteri pe toate segmentele, ceea ce ne confirmă strategia. Investiţiile susţinute în reţea, în servicii şi în echipa noastră şi oferta constant îmbunătăţită pentru a satisface segmente diferite de clienţi contribuie la consolidarea poziţiei UPC pe piaţa locală de telecomunicaţii, declară Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.

* Internet Fiber Power de 60 Mbps, 100 Mbps, 150 Mbps şi 200 Mbps.

** Aici ne referim la clienţii care plãtesc un tarif suplimentar pentru a beneficia de pânã la 31 canale HD. Toţi clienţii UPC de televiziune digitalã prin cablu au acces la minimum  7 canale HD incluse în abonamentul standard. 

Related Articles

2 Comments

  1. Bravo lor. Au facut o miscare buna cu Liga1 care probabil se va vedea in cifrele de pe cealalta jumatate de an.

  2. Upc….providerul viitorului pentru piata media din Romania. Un lucru stiut deja, dar neconstientizat de toata lumea. Pasii mici sunt cei mai siguri, iar o data ajuns in top, cu greu mai poti fi detronat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button