Reţeaua de socializare Twitter a postat recent noile declaraţii financiare pentru primele nouă luni ale acestui an şi a raportat o pierdere de 133,8 milioane de dolari, aproape dublu comparativ cu perioada similară a anului trecut.
În declaraţiile fiscale anterioare, completate la jumătatea acestui an, oficialii companiei anunţau pierderi de 69,2 milioane de dolari. Ceea ce înseamnă că în doar trei luni, reţeaua Twitter a pierdut 64,6 milioane de dolari (aproape cât în trei trimestre din 2012).
Dar ce s-a întâmplat cu toţi aceşti bani? Potrivit datelor companiei, o mare parte din sumă a fost destinată proiectelor de R&D, factura totală a diviziei de dezvoltare ridicându-se de la 111,8 milioane de dolari în T1 şi T2, la 199,1 milioane de dolari până la finalul lunii septembrie 2013.
Pierderile semnificative ale companiei americane aduc ceva nelinişti în rândul investitorilor, mai ales prin prisma faptului că platforma de social media şi microblogging a iniţiat un IPO în luna septembrie a acestui an.
Pe de altă parte, veniturile Twitter sunt pe un trend ascendent. Doar în trimestrul al treilea al acestui an compania a încasat 168,6 milioane de dolari, în timp ce în prima jumătate a a lui 2013 veniturile au fos de 253,6 milioane de dolari.