BrandFashion

Turcii de la AC&CO vor 15 magazine în România până la finalul lui 2021

Brandul turcesc de modă pentru bărbați Altinyildiz Classics (AC&CO) marchează intrarea pe piața europeană prin inaugurarea a două magazine AC&CO în București. În următorii 3 ani, pe plan local, compania vizează formarea unei rețele compuse din 15 magazine proprii, situate în marile orașe ale țării.

Magazinul AC&CO, deschis recent în centrul comercial Sun Plaza din București, reprezintă primul pas al grupului BR Mağazacılık, una dintre companiile cu cele mai rapide creșteri din sectorul de retail din Turcia, în strategia de creștere pe piețele internaționale. Printre planurile companiei se numără și formarea unei rețele de 15 magazine proprii în România în următorii 3 ani. Cel de-al doilea magazin AC&CO a fost inaugurat la finalul lunii decembrie în centrul comercial Park Lake și ocupă o suprafață de 209 mp.

„Am ales România ca prima noastră destinație pe plan extern atât datorită proximității geografice, cât și datorită asemănărilor culturale, a rețelei extinse de centre comerciale, precum și a avantajului competitiv pe segmentul magazinelor dedicate exclusiv bărbaților”, a declarat Osman Çavuşoğlu, Director Operațiuni și Vânzări.

Conform acestuia, magazinele AC&CO se adresează bărbaților cu vâste cuprinse între 25-50 ani, cu venituri medii și mari, care caută produse inovatoare ce le-ar putea facilita stilul de viață. Publicul AC&CO se definește printr-un stil clasic, casual, și urmărește îndeaproape tendințele în materie de modă. Nu în ultimul rând, brandul se adresează acelor bărbați care, din lipsă de timp, sunt dispuși să achiziționeze mai multe produse în cadrul unei singure sesiuni de shopping.

AC&CO aduce în România calitatea și politica de prețuri accesibile ce caracterizează brandul Altınyıldız Classics printr-o gamă variată de articole pret-a-porter și o colecție de accesorii ce răspunde tuturor nevoilor unui bărbat modern. Astfel, bucureștenii vor putea găsi în magazinele AC&CO numeroase variante de costume, smoking-uri, articole vestimentare casual precum jachete, cămăși, pantaloni, jeans și articole tricotate, dar și încălțăminte, accesorii și parfumuri.

15 magazine în România până la finalul anului 2021

Având în vedere apetitul românilor pentru modă, reprezentanții AC&CO estimează că în următorii 3 ani vor putea forma o rețea de 15 magazine proprii în marile orașe din țară, axându-se în mod special pe București, Timișoara, Cluj, Iași, Constanța, Craiova și Brașov.

După extinderea în România, compania și-a îndreptat atenția și către Iran, unde a semnat deja un contract pentru 40 magazine. De asemenea, potrivit reprezențanților companiei, următoarele țări vizate sunt Azerbaidjan și Kazahstan.

„Ne dorim, de asemenea, să stabilim o prezență puternică și în Rusia, Europa Centrală și de Est, Africa de Nord și Orientul Mijlociu în perioada următoare, pentru a întări notorietatea brandului. Astfel, pe plan extern, anticipăm o rețea de 50 magazine proprii și 100 de puncte de vânzare, estimând o cifră de afaceri de 40 milioane de euro în urma acestor investiții”, a menționat Osman Çavuşoğlu.

Înființat în 2009 și oferind servicii prin peste 170 de magazine în 55 de provincii din Turcia (în 2017), ALTINYILDIZ își propune, printr-o structură dinamică, să devină un renume pe segmentul de modă pentru bărbați și pe plan internațional.

ALTINYILDIZ face parte din grupul BR Mağazacılık, una dintre companiile turcești care a cunoscut o creștere rapidă în sectorul de retail, înființată în 2011 și care, în doar 6 ani, a ajuns la 300 de locații pe plan local.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button