Consumatorii sunt invitați să intre pe site-ul www.beretimisoreana.ro și să răspundă la curiozitățile lui Vizante, prezentate sub forma unui quizz video interactiv. Întrebările din quizz au fost concepute astfel încât să urmărească ideea campaniei: produse străine pe care le folosim regulat, alături de produse românești de tradiție.
Fiecare consumator va afla, la sfârșitul quizz-ului, “Cât de român ești, monșer?”, în funcție de răspunsurile alese și va putea câștiga premii oferite de Timișoreana, care sunt și ele în spiritul campaniei: 1 telefon Samsung Galaxy S5 4G, 1 aer condiționat Yamato HW12, 1 sistem audio auto format din radio Blaupunkt Melbourne 120 și 2 difuzoare auto Blaupunkt GTX 662.
Vizante si quizz-ul “Cât de român ești, monșer?” au făcut curioși, până acum, peste 10.700 de vizitatori unici, care s-au înscris în concursul Timișoreana. Dar tu, Cât de român ești, monșer?
În cadrul campaniei „Berea o vreau românească” pot participa numai cei care au trecut de vârsta majoratului.