Starcom MediaVest Group a lansat infograficul Trends Spotted by Consumer Report, care prezintă pe scurt cele mai reprezentative caracteristici ale celor mai importante segmente de consumatori: Modern & Active Parents, Social Butterflies (most outgoing consumers), YUPPIES (young professionals) și Traditional Families. Cele patru tipologii au fost descrise pe larg in Consumer Report, o enciclopedie de informații despre consumator, care facilitează o mai bună înțelegere a publicului la capitole precum Technology & Web Usage; Entertainment; Brands & Shopping; Consumer Values și Trends in Action.
Obiectivul infograficului Trends Spotted by Consumer Report este acela de a puncta caracteristicile definitorii ale Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES și Traditional Families şi de a oferi o imagine de ansamblu asupra celor patru categorii. De asemenea, facilitează înţelegerea diferenţelor şi asemănărilor dintre tipologiile de consumatori.
Astfel, putem observa că pentru Modern & Active Parents tehnologia este un mijloc prin intermediul căruia rămân la curent cu acvităţile şi interesele copiilor, în timp ce, pentru Social Butterflies, tehnologia este o resursă pentru a continua interacţiunea socială.
Pentru Yuppies, principalul scop al tehnologiei este de a facilita îmbunătăţirea abilităţilor şi lărgirea cunoştinţelor, în timp ce membrii categoriei Traditional Families folosesc tehnologii mai puţin avansate, pentru divertisment (TV – pentru a urmări emisiuni, smartphone – pentru a imortaliza momente importante în familie).
„Consumer Report este un tool extensiv destinat cunoaşterii îndeaproape a categoriilor Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES și Traditional Families şi cuprinde o multitudine de date despre consumator. Infograficul Trends Spotted By Consumer Report permite o navigare mai uşoară printre aceste informaţii precum şi extragerea simplă a unor concluzii legate de ce anume aseamănă şi deosebeşte aceste categorii”, a declarat Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insights, Starcom MediaVest Group).
Click pentru infografic: