BrandFashion

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2015: colorat, cool, laidback şi autentic Americana

Colecţia Tommy Hilfiger Spring/Summer 2015 Womenswear, Heartland, este inspirată de Middle America, unde peisajele grandioase se îmbină cu farmecul oraşelor mici, într-una din cele mai interesante zone ale ţării. Această explorare a Americii Mijlocii îmbrăţişează viaţa în aer liber la maxim, prin influenţe maritime şi militare combinate cu semnătura noastră preppy. E colorat, cool, laidback şi autentic Americana.

Aventura începe în Lacul Geneva, Wisconsin, o destinaţie de vacanţă populară care inspiră primul grup de modă, Out on the Lake. “New nautical” este cheia estetică, văzută în dungi preppy, şah şi printuri cu buline. Aspectul este modernizat prin benzi contrastante şi un amestec de combinaţii imprimate în două tonuri, de la mini fulare la buline.

Semnătura mărcii Tommy Hilfiger, combinaţia de culori roşu, alb şi albastru, este refăcută în nuanţe de albastru orbitor, roşu ski patrol şi alb ca zăpada, în timp ce tonurile luminoase de culoare roz adăuga o un accent neaşteptat. Echipamentul sportiv de inspiraţie marină include noi hanorace, pulovere din bumbac/in şi mixuri jerseu/ţesut. Siluetele minimaliste sunt aspectul must-have, incluzând denimul curat, şifonul elegant şi topuri delicate de mătase.

Înaitând în sud, spre Marfa, Texas, urmatoarea oprire este In the Middle of the Desert, unde estetica este adaptată, feminine şi elegantă. Tonurile de nisip inspiră o paletă mată de migdale, de prundiş gri închis, compensată de neon şi accente metalice.

Țesături texturate, tonurile de broderie si in apar pe rochii versatile, fuste si jachete necăptuşite, în timp ce bumbacului organic i se alătură ţesăturile jacquard,  şi podoabe colorate. Combinaţiile mix-and-match sunt omniprezente: în ţesătură şi jerseu, mat şi metalic, prespălat şi monocrom. Printul camuflaj signature Marfa – în gri pastel subtil – este, de asemenea, subtil integrat în îmbrăcămintea de purtat în aer liber, costume de baie, pantaloni, cămăşi şi căptuşeli.

Staţia finală în această excursie all-American este Denver, Colorado, unde conceptul Gather at an Urban Farm aduce laolaltă viaţa rurală şi modernitatea urbană. Tăieturile brute sunt compensate prin topuri de mătase feminine, în timp ce broderia artizanală juxtapune elegant materialele solide.

Albastrul lacurilor albastre din mediul rural şi albastrul cerului declanşează un moment indigo, declinat în denim şi chambray cu diverse vopseluri reci şi tratamente de prespălat; look-ul statement combină nuanţe indigo cu printuri chevron. Rafinamentul marelui oraş inspiră ţinute sartoriale workwear din mătase spălată şi printuri tonale, în timp ce influenţele militare combină estetic detalii de mozaic, tonuri de kaki şi accente verzi army.

Out on the Lake

Detalii cheie: Red and pink, maritime sports gear, bi-tonal combinations, clean denim, new stripes, shirting minimals, polka dots, nautical, chiffon stripe, silk stripe.

Paleta de culori: Core navy, blue depths, dazzling blue, vivacious, ski patrol, cradle pink, heather grey, pebble, new taupe, classic white.

In the Middle of the Desert

Detalii cheie: Tailored and feminine, shades of pink, eyelet, tonal embroidery, neon and metallic pops, pastel shades, linen blends, garment dyes, tonal plaids, serape stripes.

Paleta de culori: Sugar coral, mauve morn, balsam green, dark steel, light steel, clear water, dark taupe, pebble, marshmallow, diva pink, frosted almond.

Gather at an Urban Farm

Detalii cheie: Sartorial workwear, hand-crafted embroideries, cold dye, indigo story, military details, chambray, patchwork, chevron prints, indigo, plaids, linen yarns.

Paleta de culori: Core navy, bleached denim, balsam green, eggshell blue, beach glass, pebble, snow white, classic white, lighter grey.

Related Articles

2 Comments

  1. Un brand despre care mi-ar place sa ma pot apropia. Dar am fost si aseara intr-un mall si am constatat iar ca o pereche de pantaloni simpli barbatesti, e la 580 lei. Parerea mea e ca nu e un brand pentru noi, oamenii de rand, si ca daca tot au deschis magazine in tara, puteau sa aiba si produse la preturi mai normale, fata de ceea ce au acum.

  2. + articol foarte bine scris; – pozele se maresc la primul click; este destul de neplacut sa dai click pe fiecare poza in parte

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button