BusinessMarketing & Advertising

Strauss aduce cafeaua de tip freeze-dried și pe piața românească

Strauss România aduce pe piața românească a cafelei un sortiment inovator: noul Amigo Fusion este o cafea tip freeze-dried, care combină cafeaua instant cu cea proaspăt prăjită și măcinată, păstrând astfel intacte proprietățile boabelor de cafea.

Prin tehnologia Fusion, temperatura și durata procesului de prăjire sunt controlate cu grijă de către specialiștii de la fabrica Norddeutsche Kaffeewerke, din Germania, iar  acest proces face ca aroma deosebită a cafelei să fie redată în întregime.

Milioane de oameni își încep dimineața cu o cafea. Ritmul din ce în ce mai accelerat al vieții a impus schimbarea obiceiurilor de consum: pe de o parte, timpul pentru savurarea cafelei de dimineața se scurtează, pe de altă parte noi apar ocazii de consum pe măsură ce oamenii petrec tot mai mult timp în afara casei.

Noul sortiment de cafea Amigo Fusion răspunde acestor evoluții în comportamentul consumatorilor. Amigo Fusion nu este doar o băutură cu gust de cafea proaspăt prajită și măcinată, dar și o sursă intensă de energie, totul rezultând într-o băutură cu o aromă puternică și naturală, în care se simte forța gustului de cafea dat de o măcinare atent și fin realizată.

Din 2012, Norddeutsche Kaffeewerke este parte din grupul Strauss Coffee și este cunoscută ca fiind una dintre cele mai progresiste și moderne fabrici de cafea tip freeze-dried din Europa. În același timp, Germania a fost mereu renumită în industrie pentru standardele înalte de calitate și o tehnologie avansată de producție.

Comunicarea noului produs se înscrie în strategia brandului de până acum: Amigo le oferă consumatorilor săi Energie, nu vorbe, garantând totodată calitatea cafelei de origine braziliană și gustul său unic.

Lansarea noului sortiment este susținută de o investiție semnificativă în campania de marketing, care include TVC pe toate canalele de interes național, online, atât în social media, cât și într-un mix de site-uri cu formate premium.

Fizic, în magazine, consumatorii vor regăsi standuri cu vizual dedicat și sampling în locații selectate, în lunile octombrie și noiembrie 2017.

Echipele de proiect:

Echipa Strauss

Razvan Mircea (Marketing Director), Madalina Mitru (Group Brand Manager), Andreea Zlate (Market Research & Innovation Manager), Ana Chican (Brand Manager).

Echipa Starcom

Dinu Maftei (Communication Manager), Alexandra Iordachescu (Digital Media Director), Ioana Popescu (Digital Planner).

Echipa McCann

Adriana Pascan (Group Creative Director & Head of Art), Cristina Calota (Senior Copywriter), Ionut Coanda (Senior Art Director), Ana Miculescu (Group Account Director), Elena Manolache (Senior Account Executive), Luciana Duma, Tiberiu (Munteanu Head of AV Production), Alex Popa (AV Producer).

Echipa McCann PR

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button