BusinessCompaniiGadgetTrends

Inginerii români ai Catalyst au realizat cea mai tare tehnologie de Realitate Augmentată

Catalyst_WW (37)mic (Small)Compania Catalyst Worldwide, un dezvoltator de soluţii software complete pentru companii din Top Fortune 500, a prezentat azi oficial o nouă tehnologie de Realitate Augmentată pentru platformele Android, iOS, Mac şi PC. Tehnologia Catalyst AR este realizată în întregime de specialiştii români ai companiei şi se diferenţiază de tehnologiile existente pe piaţă prin câteva puncte cheie. Din noiembrie o vedem la lucru pentru McDonald’s!

“Trebuie să avem clar în vedere faptul că această tehnologie a fost dezvoltată de creiere româneşti şi este cea mai bună în acest moment la nivel mondial”, a spus Michael Koch, CEO al Catalyst Worldwide în cadrul unei întâlniri informale cu presa.

Performanţa aplicaţiilor produse de CatalystAR este net superioară oricărui produs similar disponibil în prezent, datorita faptului că în cazul utilizărilor mobile (iOS şi Android), aceste aplicaţii sunt dezvoltate nativ pentru fiecare device. Acest lucru ne permite să oferim conţinut 3D cu interactivitate care să ruleze la cel mai mare framerate (fps, cadre pe secunda) disponibil pe device-urile respective. Comparativ cu alte tehnologii care rulează la aproximativ 15/18 fps, aplicatiile CatalystAR rulează la un excelent 25-30 fps pe telefoane şi 60 fps pe iPad.

“Aplicaţiile noastre nu sunt compuse din simple modele 3D plasate în scenă şi animate. Ceea ce oferim noi este <Gamification of the Augmented Reality>”, au mai spus reprezentanţii Catalyst.

Catalyst Worldwide are experienţă extinsă în domeniul jocurilor, cu peste 70 de titluri de jocuri dezvoltate în ultimii ani pentru portaluri online de referinţă. Odată cu evoluţia tehnologiei şi a device-urilor transpunem această experienţă în aplicaţii Augmented Reality interactive. Factorul interactiv este o componentă importantă în conceperea şi execuţia aplicaţiilor noastre.

„Cred că realitatea augmentată va primi în timp un canal al său. Astfel va apărea un nou tip de conţinut care să profite de aceste oportunităţi pe care le aduce. Înainte de toate, oamenii vor ajunge să dorească un canal TV specific acestei tehnologii“, a adăugat Koch. În opinia CEO-ului Catalyst, realitatea augmentată este similară social media în sensul că va genera schimbări prin faptul că modifică modul în care consumăm anumite informaţii sau produse.

“Credem cu tărie că o experienţă extraordinară nu ar trebui să fie limitata de tehnologia utilizatorului. Este responsabilitatea noastră ca dezvoltatori să preîntâmpinăm limitările tehnologiei prezente şi să reuşim să livrăm o experienţă la standardele cele mai înalte, nefiind limitaţi de platformă,”  a declarat Ovidiu Gheorghe, directorul echipei de Realitate Augmentată de la Catalyst Wordlwide.

În prezent, compania lucrează la proiecte de Realitate Augmentată pentru trei companii din Top 50 Fortune, una dintre acestea fiind McDonald´s. Astfel, echipa locală a Catalyst va realiza pentru gigantul din fast food o aplicaţie cu realitate augmentată destinată campaniei caritabile „Give a hand”, campanie ce va rula din luna noiembrie în SUA.

“La Catalyst realizăm unele din cele mai complex proiecte digitale din industrie, cu ajutorul echipei româneşti de dezvoltatori de clasa globală,”  a precizat Koch.  Michael Koch - Catalyst Worldwide (Small)

Compania îşi propune să transforme piaţa IT românească într-un Silicon Valley est-european, prin conectarea resurselor vaste de talent şi inteligenţă tehnologică din România la cerinţele celor mai importanți utilizatori globali de platforme digitale. Astfel, la finalul lunii august, compania se va muta într-un sediu nou în Capitală şi şi-a propus ca în fiecare lună să aducă la Bucureşti reprezentanţi ai unora dintre cele mai în vogă companii din tehnologie pentru a le convinge să realizeze aplicaţii cu developeri români.

“Talentul, resursele şi infrastructura sunt deja prezente aici, pentru a crea unul din cele mai importante centre de dezvoltare digitală din lume,” a declarat CEO-ul Catalyst WW, la rândul lui un antreprenor de anvergură şi pionier al industriei de producţie digitală.

Totodată, începând din toamna acestui an, Catalyst va demara cursurile Catalyst Code Camp, o “tabără” pentru copiii cu vârsta între 8 şi 12 ani (la nivel local işi desfăşoară activitatea şi Coder Dojo, o iniţiaţivă a lui Bill Liao, reprezentant SOS Ventures) şi va aduce şi o academie. “Dacă vrem să facem un Silicon Valley în România, educaţia este foarte importantă”, precizează Koch.

Catalyst Worldwide este un dezvoltator de soluţii software complete pentru companii din Top Fortune 500 şi un furnizor transcontinental de tehnologie şi un centru global de excelenţă (Global Digital Think Tank) care reuneşte cei mai buni specialişti în tehnologie pentru a satisface cerinţele esenţiale de business ale directorilor de marketing de la companii din topul Fortune 50.

Catalyst Worldwide a fost lansată în 2012 de CEO-ul său Michael Koch, ca parte integrantă a Grupului Catalyst.

Koch, unul dintre pionierii industriei de producţie digitală la nivel mondial are o experienţă extinsă în dezvoltarea de start-up-uri digitale şi de echipe performante de specialişti, care au potenţialul de a creşte eficient, rapid şi la nivel global.

Michael are o experienţă vastă ca antreprenor, vizionar, investitor şi strateg al fiecărui proiect major din cadrul Grupului Catalyst. Tânărul mogul al tehnologiei a creat companii ce au livrat servicii superioare pentru multe dintre brandurile de top la nivel mondial precum P&G, Visa, Fed Ex, Pepsi Co, Mars, Campbell’s, Nike, AT&T, Microsoft. Michael înţelege că orice colaborare cu mediul antreprenorial presupune o înţelegere specifică şi profundă a mediului de business, a globalizării proceselor şi a tehnologiilor necesare pentru accelerarea şi promovarea pe piaţă a portofoliului de companii din Grupul Catalyst.

Recent, în calitate de fondator şi CEO al companiei Provision, Michael a creat şi a implementat un model inovator de servicii digitale, scalat la nivelul unui centru de dezvoltare cu peste 400 de specialişti, construit pentru a doua reţea de agenţii de publicitate din lume. Echipa sa digitală deserveşte 267 de birouri din 79 de ţări. Mai mult, între anii 2000 şi 2012, Michael a lansat şi a vândut 3 companii private de producţie digitală, printre care cea mai notabilă este Kinergy Worldwide.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button