Supermarketul online Sezamo, pionier în sectorul de e-grocery din România, anunță lansarea Green Week, o inițiativă inovatoare menită să remodeleze obiceiurile consumatorilor în practici mai sustenabile.
Spre deosebire de evenimentele tradiționale Black Friday, cunoscute pentru încurajarea consumerismului excesiv, Green Week sărbătorește Pământul și evidențiază angajamentul Sezamo pentru un viitor mai sustenabil pentru toți.
Green Week de la Sezamo nu este doar o promoție sezonieră, ci reprezintă un angajament pe tot parcursul anului, în ton cu îndemnul supermarketului online: “Mănâncă Mai Bine, Trăiește Mai Bine”. Produsele „vedetă” Green Week au fost selectate cu obiectivul de a face produsele sustenabile accesibile tuturor.
Sezamo a redus prețurile la zeci de produse Eco la nivelul produselor obișnuite din supermarket, asigurându-se că opțiunile alimentare de înaltă calitate și prietenoase cu mediul, sunt accesibile pentru toți consumatorii. Prin achiziționarea de produse locale, Sezamo reduce amprenta de carbon asociată transportului alimentelor, susținând furnizorii și fermierii locali.
Produsele locale au fost unul dintre cele mai importante aspecte încă de la început, iar prin urmare, reprezintă 30% din sortimentul total al Sezamo. În viitor, supermarketul online intenționează să-și extindă sortimentul de produse locale, contribuind la schimbarea abordărilor mai durabile în ceea ce privește serviciile și sortimentul. În plus, Sezamo oferă cea mai mare gamă de produse pe bază de plante, cu peste 1000 de produse înlocuitoare de carne și lactate, oferind clienților alternative delicioase și sustenabile. În plus, categoria inovatoare “Save Food” de pe site-ul Sezamo oferă produse de calitate aflate cu câteva zile înainte de termenul de valabilitate, cu reduceri de până la 80%, contribuind la scăderea risipei alimentare.
Sezamo colaborează cu furnizori și fermieri locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea, precum Napolact, Carmangeria Ozana, BIOFORIA, Artesana sau Gre Bakery. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.
Angajamentul Sezamo față de sustenabilitate se extinde dincolo de produse către servicii. Clienții au opțiunea de a primi achizițiile în pungi reutilizabile fabricate din sticle de plastic reciclate sau pungi reciclabile din hârtie. Introducerea “Sloturilor ECO” le permite clienților să selecteze un interval de livrare în care curierii Sezamo deja au drum în direcția lor și să susțină astfel misiunea supermarketului online pentru o livrare mai eficientă și mai ecologică. Mai mult, flota de mașini Sezamo este compusă în întregime din vehicule electrice, minimizând emisiile și impactul asupra mediului. Și datorită faptului că mașina Sezamo poate transporta până la 11 achiziții într-un singur drum, reducem numărul de mașini în oraș.
Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo, a comentat semnificația Green Week declarând: “Avem responsabilitatea de a conduce schimbarea către un model de afaceri mai durabil. Este adânc înrădăcinat în tot ceea ce facem, de la operațiunile noastre, care se laudă cu o flotă de 100 de vehicule electrice și rate de shrink micșorate fără precedent, până la planificarea eficientă a rutelor noastre. Cu Green Week, luptăm pentru o viață mai bună pentru familiile românești printr-o abordare mai durabilă”.