Producătorul de electronice Samsung încearcă să cucerească din ce în ce mai mult din teritorul Apple. De data aceasta, lupta se duce fizic. Compania coreeană va demara de săptămâna viitoare construcţia noului sediu din Statele Unite, din San Jose.
Cu un design realizat de firma de arhitectură NBBJ, construcţia noului campus face parte din strategia Samsung de a avea o prezenţă semnificativă pe piaţa din SUA şi de a fi mai aproape de rivalii de la Apple şi Google.
Clădirea, care va găzdui 2.000 de angajaţi şi va avea 10 etaje, este estimată a fi finalizată în 2015, costul ridicării acesteia fiind de circa 300 de milioane de dolari. Odată finalizat, sediul Samsung se va alătura celor ale bine cunoscutelor companii din tehnologie Apple (Cupertino) şi Facebook (Menlo Park).
Totodată, noul sediu al producătorului din Coreea are rolul de a schimba percepţia asupra companiei, a culturii şi strategiei acesteia, transformând compania într-un inovator în materie de tehnologie.
Oficialii Samsung au precizat şi faptul că plănuiesc inauguarea unui incubator de startup-uri în Palo Alto, în apropierea Universităţii Stanford.