S.E.R.V.E. (Societatea Euro Română de Vinuri de Excepţie), primul producător privat de vinuri din România a marcat astăzi 20 de ani de noblețe și pionierat în vinurile premium din România, o filozofie de business pe care intenționează să o dezvolte la nivel internațional în următorul deceniu.
Cu ocazia aniversării celei de-a 20-a recolte, S.E.R.V.E. a lansat Cuvée Guy de POIX, un vin exclusivist creat în onoarea și memoria fondatorului companiei, contele Guy TYREL de POIX.
„Aniversarea a 20 de ani este un moment foarte important pentru noi, un moment de bilanț în care suntem mândri de tot ceea ce am realizat S.E.R.V.E. este sinonim cu noblețea, dragostea și respectul pentru vin în general. Este firesc să încununăm acest parcurs printr-un Cuvée excepțional produs din soiul preferat al lui Guy – Feteasca Neagră, un soi legat organic de istoria noastră”
Mihaela TYREL de POIX, proprietar S.E.R.V.E.
S.E.R.V.E. este creatorul faimoaselor vinuri “Cuvée Charlotte”, “Terra Romana” și “Vinul Cavalerului”, cunoscute și apreciate de publicul larg. Compania produce aproximativ 750.000 sticle pe an prin exploatarea a 54 de hectare de vie în Dealu Mare şi 56 de hectare în Podgoria Babadag (Cogealac) după modelul și în stilul setat de Domeniul Peraldi (Corsica) aflat tot în proprietatea familiei: vinuri somptuoase, elegante și feminine după cum le caracteriza chiar fondatorul companiei, Guy TYREL de POIX.
În cei 20 de ani de activitate, compania a reușit să-și extindă rețeaua de distribuție la nivel internațional, dezvoltând parteneriate stabile cu distribuitori din întreaga lume. Din producția anuală, 40% pleacă către export în țări precum Canada, SUA, Belgia, Germania, Luxemburg, Elveţia, Franţa. În prezent, S.E.R.V.E. se numără printre primii zece furnizori de vin ai monopolului canadian.
“În ultimii doi ani am observat o creștere a cererii pentru vinuri din gama Terra Romana precum Chardonnay-ul și Feteasca Neagră din partea partenerilor noștri din Europa. Sperăm că acesta este doar începutul unui trend de explorare a consumatorului european și schimbarea mentalității și preconcepțiilor față de vinurile românești. Ne-a luat « doar » 20 de ani și ne bucură că astăzi nu mai suntem singurii care promovează cu onoare vinul românesc în străinătate”
Aurel ROTĂRESCU, oenologul companiei
Strategia pe termen lung a companiei vizează menținerea unei producții de talie medie din punct de vedere cantitativ și continuarea concentrării tuturor eforturilor asupra calității vinurilor produse.
“Suntem o companie de dimensiune medie în România și vom rămâne astfel pentru a ne putea concentra pe crearea unor produse extrem de calitative, adresate consumatorilor elitiști. Ne propunem să rămânem lideri în segmentul vinurilor de mare anvergură, acum că plantațiile noastre și experiența acumulată permit acest lucru. Avem ambiția ca în următorul deceniu vinurile S.E.R.V.E. să fie listate în cel puțin 10 restaurante stelate Michelin din Europa”
Mihaela TYREL de POIX, proprietar S.E.R.V.E.
Pe piaţa autohtonă vinurile din portofoliul S.E.R.V.E. sunt comercializate în proporție de 80% în segmentul HoReCa și magazine specializate de vin, în marile lanţuri de super şi hypermarket-uri, dar şi online prin clubul de vin al S.E.R.V.E. găzduit pe www.clubulcavalerilor.ro.