Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumuseţare, încă de la lansarea magazinului, brandul Valentino conduce detasat în topul celor mai cumpărate genţi, acesta fiind urmat îndeaproape de Chloe si Gucci.
Cu toate că preţurile nu se adresează unui consumator mediu, prin prisma notorietăţii de care se bucură brandul Valentino în rândul femeilor din România, genţile producătorului italian domină topul vânzărilor din această categorie a magazinului SOLE Luxury Boutique. Pe loc secund în preferinţele româncelor se poziţionează genţile Chloe si Gucci.
„Aceste branduri de genţi sunt agreate de fashion icons din întreaga lume şi au devenit unele dintre cele mai râvnite de către femeile care îşi doresc să fie permanent în pas cu moda”, a declarat Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole.
Astfel, printre cele mai râvnite genţi Valentino se numără modele cu preţuri situate între 3.899 lei si 10.00 lei, cele mai multe comenzi fiind reprezentante de genţile de umăr de dimensiuni mici, precum Rockdust cross body bag, un accesoriu practic, cu o lăţime de numai 19 centrimetri.
Tot din gama producătorilor italieni se remarcă si genţile Gucci, ale căror produse flatează feminitatea si frumuseţea femeii nu doar prin calitatea superioară, dar si prin detaliile aplicate pe genţi, precum ţintele metalice în stil rock.
Nu în ultimul rând, SOLE anunţă si cresterea popularităţii brandului Chloe, un producător exclusivist, ale căror genţi se situează pe locul trei în topul preferinţelor româncelor. Cu modele cochete, usor romantice, genţile Chloe se adresează femeilor boeme, care pun preţ pe eleganţă, feminitate si care doresc să împrumute o mică parte din stilul caracteristic lui Jackie Kennedy sau Grace Kelly, două dintre susţinătoarele brandului Chloe în anii 50.
În ceea ce priveste coloristica accesoriilor, doamnele si domnisoarele preferă nuanţele clasice, atemporale, precum negrul sau tonurile pale care pot fi usor accesorizate ţinutelor de zi cu zi. Pe de altă parte, româncele care nu optează pentru culori impunătoare, aleg să impresioneze prin genţi cu forme moderne, precum celebrele „Tote bags”, potrivite atât ţinutelor casual, cât si celor office.
Cea mai scumpă geantă cumpărată dintr-un magazin SOLE
Potrivit reprezentantei companiei, cea mai scumpă achiziţie de astfel de produse dintr-un magazin SOLE a fost în locaţia din Iulius Mall Cluj Napoca.
„Achiziţia a fost făcută în urmă cu câteva săptămâni de către un domn care şi-a dorit şi o impachetare premium, aşa cum poate fi cerută atât în magazinele noastre, cât şi pe shop-ul online. Acesta a cumpărat o geantă Valentino în valoare de 10.000 de lei pentru a o oferi cadou”, a declarat Angela Ţiboc.
La începutul lunii mai, portofoliul SOLE a fost extins cu peste 200 de produse cosmetice, parfumuri, dar si genţi de lux, oferta sa fiind astfel completată cu celebrele modele semnate Michael Kors, Chanel, La Mer, Piz Buin, Moroccanoil si Lancaster. De asemenea, pentru doamnele care vor să-si complete ţinutele cu cel mai râvnit gadget al momentului, SOLE a introdus recent si toate cele trei colecţii de Apple Watch.
SOLE comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi, telefoaneşi accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele SOLE se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar şi branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.
Produsele pot fi achiziţionate atât prin intermediul magazinului online, cât şi direct în magazinele din Bucureşti, Cluj-Napoca sau Nurnberg, Germania.