BrandFashion

Răzvan Vâlceanu își extinde business-ul și intră pe segmentul corporate

razvan_valceanu (1)Răzvan Vâlceanu își extinde business-ul și dezvoltă un nou tip de serviciu, dedicat segmentului corporate. Brandul de cămăși made-to-measure oferă companiilor pachete personalizate pentru a-și recompensa angajații și partenerii de business. Companii din domenii precum IT&C, bănci, asigurări sau pharma au apelat deja cu succes la astfel de servicii.

”Venind din domeniul corporate, înțeleg foarte bine nevoile unui om de business. În afaceri, o imagine personală impecabilă este detaliul care te poate scoate în evidență și îți oferă mai multă încredere în tine”, declară Răzvan Vâlceanu.

”Avantajele unui bun vestimentar made-to-measure sunt indiscutabile, mai ales în zona de business. De aceea, acest tip de cadou este o alternativă inedită la primele oferite partenerilor şi angajaţilor, care îi vor face să se simtă cu adevărat apreciați. Recompensarea angajaților în acest mod reprezintă un câștig atât pentru companie, cât și pentru aceștia. Pe de-o parte, angajații vor învăța să își construiască în mod corect imaginea, detaliu care influențează inclusiv modul în care reprezintă compania în întâlnirile cu clienții. La polul opus, în plan personal, se vor simți mai încrezători și vor fi motivați să fie mai buni. În același timp, companiile vor caștiga în imagine și felicităm managementul Computas pentru politica exemplară de premiere și fidelizare a angajatilor”, adaugă Răzvan Vâlceanu.

Computas, o companie ce oferă soluții IT de business, este printre primele care au apelat la serviciile made-to-measure Răzvan Vâlceanu. Acest demers face parte din programul lor de recompensare a angajaților. În fiecare săptămână, timp de șapte săptămâni, un angajat cu rezultate remarcabile primește cadou o cămașă made-to-measure Răzvan Vâlceanu.

Acesta are posibilitatea de a-și realiza o cămașă la showroom-ul Răzvan Vâlceanu, în funcție de preferințele sale, după ce consultă mostrarul de țesături și posibilitățile de personalizare a cămășii și i se iau măsurile pentru realizarea tiparului. ”Soluțiile pe care le oferă compania noastră sunt extrem de personalizate și ne-am gândit ca pe cei mai buni dintre angajați să-i recompensăm cu un cadou foarte personalizat.”, a declarat Florian Enea, CEO al Computas Romania, filială a companiei norvegiene Computas AS.

În ceea ce priveşte designul, colecţia Razvan Valceanu oferă elementele definitorii ale camășilor sale made-to-measure, precum: gulerul detașabil, fixatoarele pentru pantaloni, manșete reglabile cu 2 nasturi şi articolele decorative ale manșetelor, fenta cu 8 nasturi, butonierele cusute într-o culoare diferită (ultima de la fentă, de la manșeta stângă), nasturii personalizați, monograme și logo-uri personalizate amplasate în diferite locuri pe cămași. Toate aceste detalii au fost gândite prin prisma funcționalității lor, însă sunt menite să aduca şi un element de stil.

Sub sloganul “we speak shirts”, brandul  propune o imagine clasic-moderna, de inspiratie hi-tech. Elementele definitorii pentru cămăşile create de Răzvan Vâlceanu sunt focusul pe detalii de design şi calitatea materialelor şi a producţiei.  Camasile made to measure sunt create dupa un tipar personalizat pentru fiecare client, in functie de situatiile in care va purta camasa, preferintele sale in materie de stil si accesoriile din garderoba la care va asorta camasa.

Totodata, brandul „Razvan Valceanu” a lansat si o prima colectie ready to wear ce cuprinde trei stiluri, business, cocktail si smart casual, disponibile pentru barbati, femei si copii. Materialele utilizate în realizarea cămăşilor sunt furnizate de către producătorul italian Canclini 1925, unul din liderii internaţionali în domeniul bumbacului pentru cămăşi. Cămăşile sunt fabricate în România pe modelul tiparului italienesc. Toate modelele sunt realizate din bumbac egiptean Giza 45, ţesut din 2 fire cu 140 fineţe.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button