BusinessFashionMarketing & AdvertisingTrends

Peste 90.000 de produse vândute în campania EPIC SALE de la Fashion Days

Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion anunță rezultatele campaniei EPIC SALE, care a oferit clienților discount-uri la peste 400.000 de produse, de la peste 300 de branduri.

Desfășurată în perioada 19-21 iulie, EPIC SALE a cumulat peste 90.000 de produse vândute, depășind estimările inițiale, și a avut loc în toate cele trei țări Fashion Days. România a înregistrat cel mai mare număr de comenzi, fiind urmată de Bulgaria și Ungaria.

Cele mai populare categorii de produse vândute în timpul campaniei au fost articolele de îmbrăcăminte (rochiile, gecile și bluzele),  fiind urmate de pantofi, articole sportive și lenjerie intimă.

„Fashion Days Epic Sale a fost un eveniment de succes, lansat în premieră. Numărul mare de produse comandate, dublu față de valorile estimate inițial, ne-a confirmat fidelitatea clienților Fashion Days, dar și interesul cumpărătorilor noi, de două ori mai mulți decât media obișnuită a ultimelor luni. Totodată, cu precădere în România, am înregistrat mai multe comenzi de la clienți bărbați  (36%, în comparație cu media de 30%), care s-au bucurat de ofertele speciale la articolele lor preferate, respectiv pantofi sport, ceasuri și ochelari de soare”, spune Srdjan Mijuskovic, CEO Fashion Days.

Ponderea comenzilor efectuate de pe tablete și smartphone-uri, inclusiv prin aplicațiile dedicate pentru iPhone și iPad a fost de 49% la nivelul întregului grup și a depășit 50% în România.

Topul celor mai bine vândute branduri este condus de United Colors of Benetton, Le Coq Sportif, Puma, Desigual, Napapjiri și Zee Lane, iar în ceea ce privește preferințele românilor pentru culori, topul cromatic este condus de negru, albastru, alb, gri și maro.

Infografic rezultate Epic Sale

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button