Casa Frumoasă anunță prezența în magazin a colecțiilor primavară/vară 2014 a celor mai reprezentative branduri ce se adresează vestimentației masculine de lux precum Scabal, Salvatore Ferragamo, Loro Piana, Jacob Cohen sau Santoni.
Scabal. Excepționala colecție de Primăvară/Vară 2014 a brandului Scabal rezultă din experiența tehnică asociată cu o creativitate contemporană. Începând cu noile și mult-doritele costume până la cele mai luxoase și rafinate servicii personalizate made-to-measure, clientela Scabal va avea cu siguranță ce alege din noile selecțiii. Pentru primavară/vară 2014, Scabal își prezintă colecția prin intermediul personajelor Mr. Focus, Mr. Cool și Mr. Voyager, fiecare alegând unul din cele 5.000 de materiale ale brandului.
Mr. Voyager este un personaj vesel, mereu cu zâmbetul pe buze, dar care nu petrece prea mult timp în același loc. Cu el nu se știe niciodată unde se termină afacerile și unde începe distracția. Materialul care îl caracterizează cel mai bine este n°801943, având imprimeu liniar pe fundal indigo. Finisajul natural al pânzei Saint Tropez se potrivește de minune unei croieli de jachetă slim-fit.
Mr. Focus nu poartă costum pentru că este nevoit. El poartă costum pentru că așa dorește. Pentru acest antreprenor inteligent și încrezător în propriile forțe, un costum lucrat manual este ca o a doua piele. Mereu implicat în cât mai multe proiecte, el va alege întodeauna materialul n°752658 din colecția Scabal Londoner. Cântărind doar 250 de grame, țesătura cu model pe diagonală din lână australiană merinos are calitățile pe care orice Mr. Focus le va aprecia.
Pentru Mr. Cool, viața este o aventură de care el se bucură în fiecare secundă. Iubește valorile tradiționale, dar crede într-o reîmprospătare a lor pentru a corespunde stilului de viață contemporan. Nu este de mirare că el apreciază materialul n°801988, catifelat și neted. Finisajul special nu lasă fibre la suprafață, asigurând astfel o reducere a volumului. Asta face ca materialul să fie confortabil, iar o tehnică specială împrăștie umiditatea corpului în material.
Salvatore Ferragamo Men. Precis, competitiv, vibrant. Pentru colecția de vară Salvatore Ferragamo, Massimiliano Giornetti merge pe ideea de simplicitate dinamică. Casa de modă din Florența folosește subtil esența unui savoir-faire în tăietura pieselor, alterându-le permanent structura printr-un proces de minimalism a cărui apreciere este maximizată în detalii. Atingerea armoniei se concentrează în jurul figurii masculine, celebrată atât fizic, cât și rațional.
Accesoriile colecției primăvară/vară 2014 sunt simboluri dinamice. Pantofi Derby fixați cu benzi elastice și sandalele sunt piesele centrale, care subliniază linia tendințelor. Gențile sunt destinate călătoriilor precum genți sau rucsaci mari, cu cifre numerice sau forme ritmice.
Loro Piana Men. Începând cu anul 1924, Loro Piana este unul dintre cele mai importante branduri la nivel mondial care produce materiale rafinate: cel mai fin cașmir și lână merinos. De asemenea, în ultimii 20 de ani, Loro Piana produce haine de lux și accesorii. Colecția de primăvară/vară 2014 pentru bărbați este impregnată de eleganța atemporală a bărbatului italian.
Jacob Cohen. Folosind un denim de cea mai bună calitate, brand-ul Italian Jacob Cohen este specializat în blugi bărbătești realizați manual, potriviți pentru orice ocazie. Piesele Jacob Cohen sunt croite pentru bărbatul tânăr, inteligent, care dorește să poarte o ținută business, dar totuși relaxată.
Colecția Jacob Cohen primăvară/vară 2014 este luminoasă, colorată, cu tăieturi impecabile. Jeansii sunt simbolul look-ului relaxat și cool și e aproape imposibil să aduci această piesă în sfera formală. Totuși, Jacob Cohen reușește prin colecțiile sale să facă neclare liniile între cele două stiluri.
Santoni Men. Santoni, sinonimul tehnicii made-to-measure în producerea încălțămintei, propune o colecție de primăvară/vară 2014 care începe prin reînnoirea modelelor și a materialelor, personalizându-le cu o nouă atitudine și un nou comportament, similare gesturilor unui bărbat contemporan. Spiritul clasic este reprezentat de pantofii cu cataramă dublă, propunere care vine într-un mod neconvențional datorită folosirii de materiale care îi influențează esența: piele de căprioară, crocodil, piele lăcuită și materiale fine Rubelli care aduc stilul formal la un nivel confidențial. Modelele cu șireturi transformă atitudinea dandy a unui Derby prin prețiozitatea pielii. Mai mult chiar, pantofii sport trec dincolo de stilul urban, cu marginile acoperite de un strat subțire din cauciuc natural și perforații.
Casa Frumoasă Store din bulevardul Lascăr Catargiu este cel mai reprezentativ magazin multi-brand destinat vestimentației masculine de lux și susținut de nume sonore la nivel internațional. Portofoliul de mărci a debutat cu Scabal, cunoscut la scară internațională ca fiind producător de stofe exclusiviste pentru recuzita actorilor de la Hollywood. Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasă, deține și alte patru magazine: J.Kristensen, una dintre cele mai importante destinații de shopping pentru femei situată la parterul Radisson BLU Hotel, Elegance, Casa Frumoasă Radisson și Casa Frumoasa Store la J.W. Marriott Grand Hotel.