Pentru a da o mână de ajutor sistemului de învăţământ din România chiar înaintea mult temutului examen de Bacalaureat, KFC România şi MRM//McCann România lansează Campania WI-Fi Test, donând 5700 MP de internet gratuit pregătirii tinerilor pentru examenul de Bacalaureat. De reținut că în 2015, aproape 40% dintre absolvenţii de liceu din România nu promovau examenul de Bacalaureat.
Restaurantele KFC din toată ţara îşi vor schimba întregul sistem de rutere pentru a înlocui parolele de Wi-Fi existente cu 1600 de întrebări care se regăsesc şi în examenul de Bacalaureat.
Wi-Fi gratiut, dar trebuie să ştii răspunsul la întrebare
Mecanismul este simplu: când ajungi într-un restaurant KFC şi vrei să te conectezi la internet, cauţi reţeaua Wi-Fi Test. Când apeşi butonul “Conectare”, vei primi o întrebare dintr-o bază de date de întrebări de la examenul de Bacalaureat, toate aprobate cu profesori de liceu. Dacă răspunsul tău este corect, ai internet gratuit timp de o oră (după o oră, procesul trebuie reluat).
Pentru ca această campanie să le fie de ajutor în întregul proces de pregătire pentru examene, dacă aceştia nu ştiu răspunsul la o întrebare, vor fi redirecţionati către un text care explică în detaliu răspunsul corect.
“România se numară printre ţările cu cea mai mare viteză a internetului (top 3 mondial) iar un alt record ar fi că adolescenţii din România sunt cei care-l folosesc cel mai mult. Din păcate, în ceea ce priveşte performanţele sistemului de educaţie, România se clasează mult mai jos. Donaţiile digitale în folosul comunităţii sunt din ce în ce mai frecvente în rândul brandurilor implicate social şi sunt mândru că MRM//McCann România şi KFC România sunt parte din aceasta mişcare globală”
Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann România
“Când eşti adolescent şi toată lumea îţi spune să înveţi, ai face orice altceva. Noi am vrut să le dăm adolescenţilor o metodă alternativă de studiu pentru Bacalaureat, una care transformă şcoala şi învăţatul în ceva (mai) distractiv. Şi cum am fi putut să o facem mai bine decât folosind ceva ce se regăseşte în activităţile lor zilnice – Internetul?
Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann România
După ce acest proiect va fi implementat complet, KFC România va oferi software-ul de rutere tuturor organizaţiilor şi chiar şi familiilor care vor să-şi transforme propriul Wi-Fi într-o metodă de învăţare pentru elevi şi nu numai.
MRM//McCann Team
NIR REFUAH – Chief Creative Offices
IOANA FILIP – Executive Creative Director
SANDRA BOLD – Copywriter
NADEJDA GHILCA – Art Director
DANY MANEA – Senior Programmer
GINA ZGUBEA – Account Director
TINA CRETU – Account Manager