Going OutLife&Style

Music Trends: Zonga lansează o campanie specială “Remember Michael”

Vizual This is itLa cinci ani de la dispariția celui mai îndrăgit artist pop al tuturor timpurilor, Michael Jackson, Zonga lanseză o campanie specială, sub titulatura ”Remember Michael”, ce readuce în prim plan cele mai cunoscute piese ale lui Jackson. Hit-urile sunt împărțite pe decade care rememorează etapele decisive în evoluția artistului, de la The Jackson Five, la perioada Motown, genialul Thriller și istoria scrisă de artist cu cele două albume post-mortem.

Campania ”Remember Michael” semnată de Zonga, cel mai mare serviciu local de muzică, se desfășoară pe parcursul lunii iunie și coincide cu împlinirea a cinci ani de la moartea artistului, pe 25 iunie.

”Remember Michael” constă în patru playlisturi cu hit-urile lui Michael, împărțite pe decade, în ordinea cronologică a lansărilor, și este promovată exclusiv în social media, prin facebook ads și pe pagina oficială Zonga.

Playlist-urile special create pentru celebrarea artistului au generat o creștere cu până la 4 ori a numărului ascultărilor melodiilor lui Jackson listate pe Zonga.

Playlist-urile Remember Michael sunt The Jackson 5, din perioada 1964 – 1975, când copilul Michael uimea America alături de frații săi, în Jackson 5, Motown – din anii 1972 – 1975, ce include cele patru albume solo lansate de artist la casa de discuri Motown, King of Pop (1979-1991), albumele de bază care l-au transformat în Regele Pop-ului, Off The Wall, Bad, Thriller și Dangerous.

This is it, playlist-ul final, din perioada 1992-2014, conține piesele ultimelor două albume lansate de artist înainte de moartea sa – History și Invincible, alături de cele două albume  lansate post-mortem.

Potrivit reprezentanților Zonga, cele mai ascultate piese Michael Jackson ale tuturor timpurilor sunt Give it to me, Billie Jean și Love never felt so good, 20% din toți userii Zonga afirmând că au ascultat cel puțin o dată Give it to me, cea mai cunoscută piesă a artistului.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button