BusinessCompaniiProfil de business

Mio își schimbă șeful din România și mizează pe vânzări de 1,5 mil. euro în 2014

Comsin_Dobranis_Country_Director_Mio_RomaniaMio Technology, unul dintre cei mai mari producători de echipamente GPS la nivel mondial, l-a numit pe Cosmin Dobranis, 32 de ani, în funcția de Country Director pentru România și Ungaria. Compania mizează, anul acesta, pe vânzări de 1,5 milioane de euro în România, în creștere cu aproape 5% comparativ cu anul trecut.

 Cu o experiență de 12 ani în domeniul vânzărilor, Cosmin Dobranis a preluat această funcție începând cu 1 octombrie, mandatul său fiind pe o perioadă nedeterminată. „Responsabilitatea mea este să cresc vânzările și notorietatea produselor Mio Technology, iar în paralel mă voi axa și pe dezvoltarea lanțului de distribuție din regiune. Sunt încrezător că voi reuși să majorez cota de piață Mio”, a declarat Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România și Ungaria.

Absolvent al Facultății de Administrație și Afaceri de la Universitatea București și al unui masterat în marketing și negociere de business, Cosmin Dobranis  a ocupat între 2007 și 2013, funcția de Manager de Vânzări  în cadrul celor doi unici distribuitori pe care Mio i-a avut în România șiUngaria: LCP New Systems și Arobs Transilvania. De pe această poziție Cosmin Dobranis s-a ocupat de dezvoltarea brandului și produselor Mio în România.

Mio mizează, anul acesta, pe vânzări de 1,5 milioane de euro în România, în creștere cu aproape 5% comparativ cu anul trecut. Avansul Mio a apărut ca urmare a lansării în 2014 a noii game de GPS-uri Spririt 2014, precum și a noii game de camere video auto (DVR) MioMiVue 500. Compania are, deja, 7 noi dispozitive GPS și 7 noi camere video în portofoliu. Cota de piață a Mio în România a urcat anul acesta la aproximativ 30% și își va continua creșterea și în 2015, pe fondul introducerii în portofoliu a unor noi categorii de produse.

„În momentul de față avem în plan să lansăm pe piața locală încă trei categorii de produse: Action Cameras, cu un model rezistent la apă, Navigație GPS pentru Biciclete cu 4 modele diferite și Sport Watches, categorie care presupune lansarea pe piață a unei serii de ceasuri inteligente, destinate în special oamenilor activi, care practică diferite sporturi”, a adăugat Cosmin Dobranis.

Noile categorii de produse completează gama existentă și presupun o schimbare a raportului de forțe între categoriile care generează cele mai mari venituri. În prezent livrarea de dispozitive GPS generează cele mai mari venituri, urmând ca pe viitor să crească semnificativ ponderea veniturilor din vânzările de camere video auto, spre exemplu.

Produsele Mio sunt distribuite în România prin AROBS Transilvania Software, companie specializată în furnizarea de soluții IT, înființată la Cluj-Napoca în 1998.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button