Bloggerii care sunt interesați și de teme de beauty se pot înscrie, începând de astăzi, în campania “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris, aflată la a doua ediție: link catre aplicatie. Pentru înscriere este nevoie de realizarea unui articol pe o temă la alegere din cele două propuse de către L’Oréal Paris: Make-up&Fashion și Încrederea ca definiție a frumuseții. De asemenea, bloggerii vor proba interesul pentru segmentul beauty prin 3 link-uri către alte articole de gen, scrise anterior startului campaniei.
“Și în cea de-a doua ediție a campaniei “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris ne propunem să continuăm dezvoltarea unei nișe tot mai vizibile în blogosfera românească – cea dedicată frumuseții. Ne dorim să formăm bloggeri de beauty care să scrie într-un mod profesionist și dintr-o perspectivă originală despre cosmetice, parfumuri, tratamente cosmetice, astfel încât să formeze și să informeze corect publicul țintă”, declară Alexandru Nicolaica, New Media & Market Intelligence Manager L’Oréal Romania.
Organizatorii și membrii juriului își arogă dreptul de a descalifica din competiție blogurile al căror conținut este influențat de alte persoane, care preiau conținut fără a menționa sursa, sau al căror stil se modifică radical pe parcursul concursului. “Prin “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris ne propunem să promovăm, în egală măsură, originalitatea și conținutul personal”, explică Alexandru Nicolaica.
Premii în valoare totală de peste 15.000 lei
Premiul cel mare acordat la finalul campaniei din acest an va consta într-un weekend la Paris pentru două persoane și un redesign profesionist al blogului câștigător. Locul secund va beneficia de o sesiune de răsfăț la salonul Beauty District (makeup, hair, nails), iar câștigătorul locului trei va fi răsplătit cu un pachet special de produse L’Oréal Paris. Mai mult, toți cei trei câștigători vor participa la workshopuri dedicate susținute de membrii juriului format, în ediția din acest an, din bloggerii Cristina Bazavan (bazavan.ro), Cristian Simonca (bloguluotrava.ro) și jurnalistul de beauty Alice Bursuc.
Pe parcursul campaniei, semifinaliștii și finaliștii vor primi pachete de produse cosmetice atât ca premiu dar și în campanii de testare a acestora de către cititorii blogurilor. Ultimii zece finaliști vor participa, împreună cu cititorii câștigători ai concursurilor organizate pe blog, la un workshop special susținut de make-up artistul Alexandru Abagiu.
Editia a doua a campaniei “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris îi va desemna pe cei trei câștigători la jumătatea lunii noiembrie. Mai multe detalii despre ediția din acest an a Școlii de Beauty Blogging by L’Oréal Paris sunt disponibile pe pagina oficială de Facebook a L’Oréal Paris Romania.
Etapele campaniei “Școala de Beauty Blogging” by L’Oréal Paris:
- 3- 10 octombrie – înscriere în aplicația de Facebook – link către aplicație, prin semnalarea unui articol pe o temă la alegere din cele două propuse de către organizator (Make-up&Fashion și Încrederea ca definiție a frumuseții) și prin indicarea a trei articole pe teme de beauty, scrise anterior startului campaniei;
- 13 octombrie – anunțarea celor 20 de semifinaliști;
- 14 – 20 octombrie – cei 20 de semifinaliști vor avea de dezvoltat un articol pe o temă anunțată de către organizator;
- 23 octombrie – anunțarea celor 10 finaliști;
- 28 octombrie – 11 noiembrie – cei 10 finaliști vor avea de dezvoltat patru teme diferite: două review-uri ale produselor L’Oréal Paris și două teme propuse de juriu;
- 15 noiembrie – anunțarea celor trei câștigători.