BrandFashion

LISCA lansează colecția de lenjerie intimă primăvară – vară 2015

Brandul internațional de lenjerie intimă și costume de baie LISCA lansează colecția de primăvară – vară 2015. Pentru noul sezon, designerii LISCA propun modele de lenjerie intimă din materiale prețioase în culori pastelate, cu aplicații delicate din dantelă și printuri florale. Printre gamele noii colecții, aduse în exclusivitate în România de Sofiaman, se numără Daisy, Magic, Sarah, Stacy și Sally.

Gama Daisy include modele de lenjerie intimă cu imprimeuri florale delicate, în nuanțe de gri și roz pal, împodobite cu fundițe din satin.

Designul articolelor Daisy este unul simplu, confortabil, cu sutiene care oferă susținerea potrivită chiar și pentru un bust generos.

Lenjeria intimă din gama Magic este cu împodobită cu un joc de inserții din dantelă transparentă și broderie în culori naturale neutre: nude, alb și gri.

Seria Sarah a colecției LISCA 2015 are aplicații din dantelă, iar nuanțele vii de corai și turcoaz, împreună cu perlele artificiale, scot în evidență modelele seducătoare. În plus, cusăturile fine și curate se îmbină cu broderia feminină și creează o linie de produse elegante și stylish.

Dantela și fundițele sunt elementele care caracterizează gama Stacy, ale cărei modele corai sau albe se disting prin liniile curate și prin broderia discretă. Sutienele cu efect de push-up oferă susținere bustului pentru un decolteu frumos.

Sally este gama ”romantică”, ivory, cu printuri florale și modele jucăușe. Cusăturile fine ale sutienelor le vor face aproape invizible, chiar și sub cele mai strâmte bluze sau rochii, iar materialul elastic și cupele cu efect de push-up reconturează armonios forma bustului.

LISCA este brandul internaţional de costume de baie şi lenjerie intimă, fondat în 1955 în Slovenia. Produsele LISCA sunt disponibile în România exclusiv în reţeaua de magazine SOFIAMAN.

Cheek by Lisca Magic, sutien pret 119 lei, disponbilil in magazinele Sofiaman (2)

Related Articles

One Comment

  1. Superbe modele, nu auzisem pana acum de acest brand, sunt curioasa de cum va fi receptata piata si de evolutia acestui brand.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button