Pentru a evidenția angajamentul companiei de a oferi valori şi experienţe diferențiate, LG Electronics (LG) dezvăluie astăzi o nouă identitate de brand care are ca temă “It’s All Possible”. Strategia de comunicare şi de branding este inspirată din multiplele schimbări în tehnologie şi în comportamentul consumatorului, care au avut loc în ultimii ani. Noua temă de comunicare va reflecta mai bine orientarea companiei asupra unor obiective dedicate consumatorilor, care să îi inspire, să le ofere posibilităţi multiple şi să îi facă să zâmbească.
Pe baza principiilor de management a companiei, noua identitate de brand şi tema de comunicare au fost dezvoltate pentru a consolida afinitatea brandului LG – care a devenit în prezent din ce în ce mai important pe piaţa globală extrem de competitivă. Obiectivul LG este acela de a veni în întâmpinarea nevoilor tuturor consumatorilor oferindu-le produse unice, centrate pe consumator și inspirate din nevoile acestora pentru a crea valoare și o viață mai frumoasă în viața de zi cu zi.
Fiind un complement al renumitei identități LG “Life’s Good”, noua temă de comunicare va fi poziţionată ca o voce unitară globală, pentru a oferi o experienţă consistentă a brandului în toate punctele de interacţiune cu consumatorii, inclusiv canalele media TV, print, outdoor şi digital. Începând de astăzi, 01 august, nouă temă va fi prezentată pentru prima dată printr-un video postat pe panoul electronic LG în New York’s Times Square şi pe site-ul www.LG.com . Ulterior, tema globală de comunicare va deveni extrem de vizibilă în toate punctele de interacţiune cu consumatorii, inclusiv publicitatea online şi print, in-store marketing şi evenimentele de lansare a produselor noi, cum ar fi mult aşteptatul smartphone LG G2, pe 7 august.
“Noua noastră identitate de brand şi campania de comunicare vor încuraja publicul să vadă în companie o forţă de schimbare pozitivă, nu doar în calitate de producător,” a declarat Ki-wan Kim, vicepreşedinte executiv şi director global de marketing în cadrul LG Electronics. “Pentru a crea soluţii care să adauge valoare şi mai mult confort şi bucurie în viaţa cotidiană, consumatorii din întreaga lume sunt sursa de inspirație LG. “It’s All Possible” ne va consolida reputaţia considerabil, ca o companie care are ca punct central oamenii şi care îşi face consumatorii să zâmbească”.