Going OutLife&Style

LEGO deschide primul magazin mono-brand din Romania in Promenada Mall

Promotie Minifigurine LEGOPrimul magazin LEGO din Romania isi deschide portile pentru micutii si marii iubitori ai sistemului de joaca, pe 17 octombrie in Promenada Floreasca. 

Situat la parterul cladirii, magazinul constituie una dintre principalele atractii ale mall-ului.  Magazinul va detine cea mai mare gama de produse LEGO din Romania, pornind de la 467 de tipuri de seturi de constructie perfecte pentru copii de la 1.5- 16 ani si pana la seturi de constructie LEGO  de mai mare complexitate cum ar fi Architecture si Mindstorms.  Tot aici vor fi disponibile in exclusivitate obiecte personalizate cu logo-ul brandului: brelocuri, cani, soluţii de organizare, accesorii pentru birou şi multe altele.

Designul magazinului este marca inregistrata LEGO. Pasionatii LEGO pot descoperi aici spatiul de joaca in care se gasesc mozaicurile personalizate cu Ateneul Roman si Castelul Bran, unde cei mici pot construi aceste obiective, avand la dispozitie caramizi LEGO. O alta atractie o reprezinta zona unde fiecare isi poate construi propria Minifigurina si o poate accesoriza, avand posibilitatea de a o cumpara la final.

Suntem foarte mandri ca in sfarsit iubitorii LEGO din Romania se pot bucura de un spatiu dedicat in totalitate lumii LEGO. Designul magazinului, produsele exclusive pe care le veti gasi aici si zonele de joaca vor oferi o experienta inedita, care sustine intocmai idealul brandului LEGO, si anume dezvoltarea creativitatii prin joaca.”

Dmitry Zavyalov, Country Manager LEGO Romania 

Printre surprizele pregatite pentru deschidere se numara 1000 de Minifigurine LEGO acordate primilor 1000 de cumparatori si o tombola pentru un weekend pentru intreaga familie la parcul de distractii LEGOLAND din Danemarca. La inaugurarea magazinului va participa si ambasadorul Danemarcei in Romania, E. S. Dl Michael Sternberg.

Magazinul apartine partenerului LEGO Romania, Brick Depot. LEGO Romania este principalul competitor pe piata jucariilor din Romania, cu o cota de piata, in valoare, de 15,6%, conform datelor furnizate de Nielsen, septembrie 2013.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button