Retailerul de fotolii pentru masaj Komoder anunță lansarea campaniei de Black Friday pe toate piețele europene unde este prezent, inclusiv în România. În această perioadă, reducerile pentru unele produse vor fi chiar și de 50% și se vor aplica atât în propriile showroom-uri, cât și în magazinul online.
Startul va fi dat în România, în weekendul 10 – 12 noiembrie, pentru ca în celelalte țări unde Komoder are magazine deschise (Bulgaria, Ungaria, Franța, Spania, Marea Britanie, Austria, Olanda și Italia), campania de Black Friday să fie programată pentru weekendul 24 – 26 noiembrie.
„Perioada de Black Friday este, în calendarul de vânzări, una dintre cele mai importante din an. Fiind un eveniment complex, desfășurat pe mai multe planuri – în online, în showroom-uri – în toate țările europene unde activăm, strategia de abordare trebuie să fie pe de o parte foarte coerentă, iar pe de altă parte cât mai eficientă, pentru a genera un impact pozitiv asupra publicului nostru și asupra vânzărilor noastre”, spune Adrian Rus, fondatorul Komoder.
Clienții care doresc să fie cu un pas înaintea celorlați pot intra pe site-ul magazinului (www.komoder.ro sau www.komoder.com) pentru a se abona la newsletter, astfel încât să aibă acces rapid la informațiile despre Black Friday și să își rezerve din timp produsul dorit, mai ales că, la fel cum se întâmplă în cazul oricărei campanii, și de această dată stocul este limitat și se poate epuiza foarte repede.
„Prețurile fotoliilor de masaj Komoder scad semnificativ de Black Friday, iar pentru unele produse sunt mai mici cu până la 50%. Totuși, dacă ar fi să calculăm o medie, reducerile sunt undeva între 30% și 40%, ceea ce face din această perioadă un moment atractiv pentru clienții noștri, în special pentru cei care au fost indeciși în timpul anului. Din experiența pe care o avem, fiecare an ne aduce o creștere a numărului de fotolii de masaj vândute”, detaliază Adrian Rus.
Și pentru că vânzările sunt „un domeniu al predictibilității relative”, antreprenorul consideră că, de Black Friday, acestea pot crește cu 100% și, la fel de bine, cu 1.000%. De altfel, este o perioadă care aduce cele mai mari vânzări pentru toate companiile din domeniul retailului, fiind așteptată de foarte mulți cumpărători, dornici să apeleze la propriile economii pentru a-și achiziționa produsele dorite de-a lungul anului. Iar acest lucru este valabil peste tot în Europa, clienții magazinelor – indiferent de profil – fiind extrem de receptivi la momentele când produsele sunt listate la promoții.
„Fiecare își gândește cât mai bine investițiile. Noi, la Komoder, privim deja piața din România ca pe o piață integrată deja în marea piață europeană. Pentru noi, perioada de Black Friday este, fără îndoială, cea mai intensă din activitatea companiei și implică toate resursele disponibile din departamentele noastre”, mai spune Adrian Rus.
La nivel european, Komoder este unul dintre cei mai mari jucători pe segmentul premium al fotoliilor pentru masaj, cu o activitate de peste 13 ani. Compania a evoluat an de an, pentru 2023 estimând o cifră de afaceri de peste 10 milioane de euro. În afară de piețele europene unde este astăzi activ, Komoder are mai multe showroom-uri deschise în România, în orașele: Cluj, Constanța, Iași, Timișoara și București (Băneasa Mall, Cotroceni), cu o gamă de fotolii extrem de variată.
Fotoliile oferite de companie sunt capabile de un masaj complex, de la prima vertebră sacrală și pâna la ultima cervicală, acoperind astfel zona cea mai predispusă la blocaje și tensiuni. De asemenea, poziția fotoliului se schimbă permanent, iar după o scanare prealabilă a dimensiunilor fiecărui utilizator, masajul poate fi efectuat în poziția „Zero gravity”, o poziție care simulează imponderabilitatea. Argumentul principal al fotoliilor de masaj Komoder e colecția de programe și tehnici de masaj, fiind vorba de masaj precum cel oriental clasic, gen shiatsu sau de masaj personalizat, perfect pentru așteptările utilizatorului.
Prezent de mai mulți ani pe nișa de fotolii pentru masaj, retailerul Komoder este recunoscut astăzi la nivel local și internațional datorită gamelor sale de produse de lux, apreciate de public. La momentul de față, compania are 6 showroom-uri deschise în România și 13 în afara țării. Printre cele mai noi categorii de produse pe care le promovează se află fotoliile japoneze NIN. D.Core, create după un sistem revoluționar pentru masaj.