Dezvoltatorul de jocuri pentru mobile şi Facebook, King.com este cel mai nou nume intrat în portofoliul People Public Relationships Agency. Începând cu luna martie, agenţia va oferi servicii de consultanţă strategică, gestionarea relaţiei cu presa şi implementarea tuturor acţiunilor de comunicare pentru studioul din Bucureşti.
de Marian Crăciun
„Vrem ca românii să ştie că titlurile de jocuri care ocupă locurile de frunte în topurile din lumea întreagă sunt create tot de români. La Bucureşti”, spune Tudor Dăescu, Managing Partner People Public Relationships Agency. „Suntem mândri să-i putem aducem pe aceşti români în lumina reflectoarelor.”
„În România sunt foarte mulţi tineri talentaţi cu expertiză în dezvoltarea de jocuri mobile şi Facebook”, spune Mihai Sfrijan, Head of Studio la King.com. „Apreciem pasiunea cu care aceşti tineri îşi fac meseria, asumarea responsabilităţii unui proiect şi gândirea «out of the box»”.
King.com este unul dintre cei mai mari jucători în segmentul de mobile şi Facebook gaming, având birouri în Stockholm, Malmo, Barcelona, Londra. Începând cu sfârşitul lui 2011, King.com activează în România prin studioul din Bucureşti, unde sunt dezvoltate şi testate printre cele mai populare jocuri din lume pe acest segment, Bubble Witch Saga, Candy Crush Saga şi Pet Rescue Saga.
Compania a avut o evoluţie rapidă, ajugând în 2 ani la 80 de milioane de utilizatori unici pe lună. Evoluţia rapidă s-a datorat şi conceptului unic de joc, Candy Crush Saga şi Bubble Witch Saga fiind primele şi singurele jocuri sincronizate în totalitate între dispozitive mobile şi tablete.