EuroGsm, cel mai mare retailer al operatorului de telefonie mobilă Orange România, a început comercializarea modelelor iPhone 5s și 5c în cadrul rețelei naționale de magazine prin oferta Orange, precum și pe site-ul Eurogsm, unde clienții vor putea achiziționa telefoane la preț fără abonament.
Lansarea în cadrul rețelei EuroGsm a noului model de smartphone coincide cu lansarea la nivel național, acesta fiind disponibil și în alte 33 de țări, printre care Austria, Belgia, Cehia, Coreea de Sud, Danemarca, Elveția, Finlanda, Italia, Noua Zeelandă, Rusia, sau Thailanda.
„Am început să comercializăm iPhone 5c la sfârșitul lunii septembrie, iar modelul 5s vine în completarea gamei de telefoane Apple. Verificările pe care le-am efectuat în căutările Google, pe site și întrebările venite din partea clienților pe subiectul iPhone 5s ne fac să credem că acest model se va dovedi a fi un succes”, a declarat Cristina Szabo, Marketing Manager EuroGsm.
Pentru început, modelul 5s va fi disponibil în magazinele EuroGsm care au înregistrat cel mai bun trafic și care au dovedit a avea succes în vânzarea modelului iPhone 5.
Față de predecesorul său, modelul iPhone 5s prezintă modificări ce țin de viteza de procesare. Pe lângă viteza mai bună, oferită de procesorul A7 de 64 de biți, acesta permite și update-uri de soft și caracteristici speciale care nu au fost disponibile în cazul modelelor anterioare. O funcție inedită este reprezentată însă de tehnologia Touch ID de recunoaștere a amprentei, ce permite utilizatorilor deblocarea terminalului printr-o simplă atingere.
În ceea ce privește modelul iPhone 5c, acesta este foarte similar iPhone 5, singura diferență fiind culoarea carcasei din policarbonat. Culorile disponibile sunt albastru, verde, galben, roz și alb.
În magazinele EuroGsm, prețul modelului iPhone 5c cu 16GB memorie este de 2042,9 lei, iar 5s, cu acelasi spatiu de stocare, poate fi achizitionat la 2488 lei, ambele prețuri fiind valabile cu abonamentul Orange Cangur 18 încheiat pe 2 ani.
EuroGsm este cel mai mare retailer autohton în domeniul telecom, cu o reţea de magazine extinsă la 80 de orașe și 112 unități în cei 16 ani de existență. Compania aduce pe piață cele mai noi tendințe în domeniul comunicării mobile, prin diversificarea portofoliului de produse și servicii, si oferă soluții de comunicare inovatoare, telefoane de ultimă generație, accesorii și o gamă variată de servicii, precum plata facturilor, abonamente de voce sau date.