Grup Sapte, o agentie de comunicare integrata de BTL, cu experienta de 14 ani pe piata romaneasca, continua in perioada 1 iulie – 1 octombrie 2013 a doua etapa a programului Lider Ovidiu si ofera studentilor din cadrul ASE 4 locuri de internship in cadrul agentiei.
La inceputul anului 2013, Grup Sapte s-a alaturat celor 14 companii inscrise in programul Lider Ovidiu si a oferit 2 locuri de internship pentru 2 saptamani in departamentul de client service al agentiei.
‘’Acest program este de un real folos atat studentilor cat si noua deopotriva. Se observa o lipsa de experienta accentuata la tinerii absolventi de facultate, fenomen mult mai pregnant acum decat in urma cu zece ani.
Programele de internship incurajeaza tinerii sa lucreze in echipa si in acelasi timp ii responsabilizeaza – caci nu de putine ori ei au ocazia de a interactiona direct cu clientii nostri sau cu consumatorii brandurilor pe care le gestionam in cadrul agentiei, evident sub indrumarea colegilor din diferitele departamente in care studentii efectueaza programul de internship’’ declara Aneta Neagomir, HR Director Grup Sapte.
Proiectul “Lider Ovidiu”, derulat de “Community Links” in parteneriat cu Academia de Studii Economice si Asociatia Studentilor Economisti din Romania (ASER), are ca scop familiarizarea studentilor cu mediul de business aplicat si le ofera acestora acces la companii de top din toate domeniile – comunicare, marketing, finante-banci, energie, telecomunicatii, audit financiar, contabilitate si transport.
Grup Sapte ofera servicii integrate de sales support, shopper marketing si events marketing. Printre clientii cu care Grup Sapte lucreaza in prezent se numara Beiersdorf, Agricola, Staropramen, Bunge, Agrana, Vel Pitar, Lactag, Zewa, Kraft Foods, Henkel, 3M, Milupa, Kandia, Hochland, NESTLE, Unilever, BIC, Alexandrion Group Romania.
In 2012, Grup Sapte a fost nominalizata la premiul Effie, in categoria Shopper Marketing pentru campania NIVEA Sun/Summer Memories.